Gå til innhold

Bryllup! Hva må vi betale for forloveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i Thailand neste år, og skal ha med kun vår nærmeste familie. Men jeg lurer også på å ta med meg forlover, som er min beste venninne. Men da må hun jo også få ha med kjæresten sin.

Men hva/hvor mye bør vi dekke for henne eller de to? Reise? Opphold? Begge deler? Må vi spandere på kjæresten også?

Om vi ber de med, er det selvsagt ingen tvang at de skal være med heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du må betale reise og opphold for begge hvis du ber de. Jeg hadde hatt vanskelig for å si nei til å komme når jeg er forlover, men hadde slitt med å betale 30 000 for det (en ferie jeg egentlig ikke har bedt om)

Skrevet

Oi, om dere skal såpass langt, eller egentlig uansett, tror jeg at det er lurt å spandere alt på de. Jeg hadde hvertfall aldri hatt råd til å være med på noe slikt.

Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg betalt reise og opphold for begge. Regner med det blir istedet for bryllupsfest her hjemme?

Skrevet

Reise og opphold for begge, også hadde de hatt med lommepengene selv.. Hvor lenge skal dere være borte? De har jo evt litt tid på seg også, til å spare? (spørs når det er, kom jeg på:P)

Skrevet

Hadde insistert på å betale reisen og opphold, men min forlover hadde insistert på å betale alt selv - så hadde vi nok komt frem til at vi spanderte reisen på henne. Hadde ikke spandert på en kjæreste. Det hadde min potensielle forlover nektet uansett.

Skrevet

Oi....først og fremst gratulere.

Hadde det vært meg hadde jeg blitt kjempe gla om dere hadde betalt turen.Resten hadde jeg betalt selv.Det er billig og både bo og leve i thailand.Du sier neste år........da hadde jeg begynnt å spare med en gang,hehe.Vært min "gave" kanskje å blitt med om du skjønner?

Vaskelig det der:o)

Skrevet

Hvor får dere 30 000 fra? Koster ikke 30 000 å reise til thailand. Har dere råd, så spander turen. Hvis ikke, spør om de vil være med og har de ikke penger kan de selv takke nei. De aller fleste klarer å skrape sammen nok penger til flybillettene iallefall. Koster ikke en formue å leve i Thailand heller.

Skrevet

Takk for svar og gratulasjon! :-)

Flybil. koster ca 8000,- pr billett og opphold varierer jo vedlig fra sted til sted, men skal de bo sammen med oss den første uka, som vi hadde tenkt, blir det vel ca 3000,- pr pers pr. uke

Skal ha vennefest hjemme senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...