Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 at jeg ikke faker? Jeg har problemer med hoftene mine (påbegynnende bekkenløsning) og skal jo helst ikke løfte tungt (og nemi er ingen fjær for å si det sånn). Vi var på kjøpesenter i dag og jeg tulta rundt som en 90åring . Regner med at blir det værre så trenger jeg mer hjelp i huset men han mener at jeg sitter nok på rumpa som det er.. blir litt lei meg også siden han ikke tror på meg. Hvordan forklare han dette uten at det blir for dramatisk?
Tante Sofie # Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Ta en fjellryggsekk, fyll den opp med vannflasker f.eks tilsvarende vekten du legger på deg i svangerskapet. La ham henge denne bakfrem-på magen, og gå med denne en time hjemme mens han tar seg av lillejenta og så bli med på en handletur til butikken. Når han da kommer utslitt hjem, legger beina på bordet og skrur på tvèn sier du-og så må rydde opp-mohohahahahahhaha Hehe, hadde ikke det vært kult å la ham få kjenne på kroppen hvordan det er?
~Snublefot~ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ta han med til legen, og få legen til å forklare det for deg! Fy skam til samboeren din:-(
Frk. Vable Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Du kan jo vise han denne tråden: Ditt dumme mannebein, du forstår nok ikke at det å gå gravid ikke alltid er en piknik. Hvordan våger du å ikke tro på samboeren din?? Tror du det bare er opp til henne å ha det pent og ryddig i hjemmet deres der DU også bor? Bekkenløsning er ikke spøk, man trenger heller ikke ha det for å trenge hjelp... Hvis ikke du forstår det, så er du dummere enn mannfolk flest, og fortjener absolutt hverken dame eller barn! Skjerp deg og hjelp til der det trengs, ellers kommer jeg og tar deg!!! Godt nok??
benki Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Det jo fullstendig latterlig at han ikke forstår deg på dette! Jeg tror helt ærlig at jeg hadde tatt han med på neste kontroll jeg hadde, slik at legen eller jordmoren kunne forklart alvoret i det! Han hadde ikke sluppet unna det i allefall... hender at man trenger å høre det fra noen andre.. blir du verre blir du vel sykemeldt også? Da må han vel tro deg..
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 jeg jobber ikke fast nå (har yrkesretta attføring pga andre ting) men jobber litt som vikar i barnehage men det er ikke så ofte. Men skal ringe til legen i morgen å ta opp en del ting med henne så må nesten bare spørre om hu kan sende meg til fysioterapaut eller noe før det blir veldig mye værre. Problemet er også at han jobber natt og skal slappe av/sove om dagene når tuppa er i bhg dermed så blir det jeg som må rydde litt og holde styr . Han er flink til å hjelpe til ellers men i det siste har han vært veldig hard mot meg og kjeftet en del fordi jeg vil helst sitte og ikke løpe rundt som en strikkball |
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Sleit også litt med å få mannen min til å forstå at bekkenløsning ikke er noe tull...han var i tillegg arbeidsgivern min, og jeg blei skikkelig lei meg over at han ikke skjønte det her. Det som hjalp var å finne diverse nettsider om bekkenløsning, og alle advarslene om at om man ikke tar hensyn til bekkenløsninga kan man bli plaga etter fødselen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå