Gå til innhold

Flere som er litt deppa...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hittil i svangerskapet bare vært glad og sprudlende, men nå kjenner jeg at jeg er bare trist.. Jeg gleder meg jo kjempemasse til å få barn, men føler at det er så lang tid igjen (10 uker).. I tillegg er ikke akkurat sambo verdens mest flinke til å oppmuntre heller... Føler det som om han ikke gleder seg i det hele tatt, og det er nok mye av det som er grunnen til at jeg blir litt lei meg.. Har fått bekkenløsning, og sover nesten ingenting, noe som fører til at jeg blir trett,slapp og lettere irritert. Vet jo at dette mest sannsynlig går over etterhvert, men måtte bare få klage litt... Flere som føler det slik? Alltid greit å vite at man ikke er alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det ja.. Var sånn sist svangerskap og i det jeg runda uke 30...

Er nå i uke 33 og kjenner det samme komme...

Det er noe med det at vi begynner å bli klare for ungen, begynner å bli dritt lei av å være gravide, sover dårligere og ungen presser på organer som gjør at det kan være vondt, ubehagelig og man kan bli svimmel....

Min mann viste også veldig liten interesse og oppmuntring sist. Jeg merker stor forskjell på det nå. Nå vet han hva som er i vente og er mer opptatt av magen. Mannen kjenner ikke barnet som deg.. Han er ikke gravid 24 timer i døgnet.. Og det er ikke så lett for disse mennene å forstå ordentlig før ungen er ute..

Det er helt vanlig å ha det som du har det nå, men det betyr ikke at det er moro... Prøv å kos deg. Gå ut og spis med mannen din, gå på kino og gå ut med venner. Nyt den siste tiden uten barn og. Kommer jo en periode snart hvor det er litt vanskeligere å få gjort slike ting!!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Mye av opphavet til at jeg går og er litt lei, er vel fordi jeg innbiller meg at han var mer interessert når eksen gikk gravid.. De har jo en sønn på 5 fra før.. Så jeg tenker vel at dersom dette hadde vært hans første, ville han ha brydd seg mer. Kanskje dumt men.. Har alltid hatt humørsvingninger, og kan ikke akkurat si at de blir bedre i et svangerskap :P Håper det er bare en periode.. For jeg gleder meg virkelig til barnet kommer..

Du får ha lykke til du også :)

Skrevet

Hei på dere =) Kjenner meg velllldiiig igjen her. Er i uke 33 og er drittlei til tider.. Tungt,får ikke sove,,verk,,,osv. Har gått kjempefort til nå,,,men etter uke 33 går dagene veldi sent må jeg si.. Men når det er sagt så går det for min del veldig opp og ned.. Tror det er veldi viktig som nevnt ovenfor at en er flink til å finne på ting.. Gå ut for å spise,,treffe venner event kino... Lykke til videre....

# desember jente #

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...