3jenter:-) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er det noen som har tips til et bra hotell i et hyggelig strøk i København? Og ellers - er det noe jeg virkelig må få med meg når jeg skal dit?
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hotelltips: The Square, 4*, rett ved Rådhusplassen. Supersentralt og veldig alright hotel med hyggelig betjening. Se www.tripadvisor.com for synspunkter f.eks...
Bippe77 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Søk på hotel i nyhavn.koselig strøk og gangavstand til gågaten... Har bodd på et choicehotel der... husker ikke helt hva det het, men var et clarion collection hotel... gammelt, men koselig! Har også bodd på et finere og nyere hotel på samme sted.. resturangen der het salt og bygget var visst et gammelt saltlager eller noe, så mulig hotellet også het noe med salt.. der er det utrolig bra.. utsikt over vannet og superkoselige rom!
Bippe77 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Copenhagen Admiral hotel het det... søk på nettet, så ser du bilder etc!
3jenter:-) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Takk skal dere ha - skal jamen sjekke de hotellene!
variola Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Sist vi var i københavn lå vi på scandic copehagen. Likte oss veldig godt der Kort vei til Strøget og ikke minst til Tivoli. Det som var veldig deilig var at det var en ganske bra resturant i 1 etg slik at det bare var å ta heisen opp og krype i senga etterpå. Hadde med oss knøttet som var ca 3 mnd da. Han fikk egen seng og dyne med bamse på Mitt shoppingtips er Illums...... der er det mye lekkert! Ellers så er det jo alle disse smågatene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå