Gå til innhold

Takk for meg :-)

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da takker jeg alle som svarte meg på forrige tråden min om el.test og kan bekrefte at jeg fikk en positiv graviditetstest i dag :-) Og ikke på morgen urin engang!!

Kjente lusa på gang da jeg ikke hadde lyst på godteri, men vann. Drikker aldri vann utenom trening eller jeg er gravid :-) Det har vist seg for 3 gang nå. Sist da jeg var gravid med snuppa og med den vi mistet i mars. Og nå da :-)

Så tusen takk for meg den korte stunde jeg har vært her og LYKKE LYKKE TIL!!!!

Håper jeg ser alle her på 1 tri :-)

Menstermin er foreløpig 3 juli (og da må jeg kjøpe alt av klær nytt siden snuppa var vinterbarn-shopping here I come :-) )

Mange babybliklemmer senderes herifra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå!!! Gratulerer så mye!!! Du er så heldig! :) Kos deg videre i svangerskapet da! håper jeg kommer etter deg snart!

Skrevet

Tusen takk :-)

Regner med at du kommer fort over!! Lykke til!!

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten!!!

Skrevet

Heldig du da! Så morsomt. Godt det stadig er noen som blir gravide, da går det jo an!!

Jeg satser på å komme etter med julibarn jeg også, blir vel midten av juli for min del da - om ting skulle gå slik jeg ønsker!

Lykke til og kos deg masse.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrooooolig heldig du er:) Tenk at du har en liten spire i magen:)

Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

Tenker dere er glade nå:)

Har du en oppskrift til meg???:)

Klem

Skrevet

Kikket på den gamle tråden din igjen nettopp, og husker jeg la merke til de høye tempene dine de siste par dagene da jeg svarte deg der...

Lurte jo litt på om ikke du var blitt gravid da.... Og så var du det!! Jeg er pittelitt misunnelig (hvem er ikke det, hehe), men mest glad for at noen av oss stadig lykkes! Da føler jeg liksom at vi alle kommer litt nærmere målet.

Håper graviditeten blir bra og babyen kjempefin!

Skrevet

gratulere så mye! ønsker deg så mye lykke til <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...