*_A_* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Første PP etter tidlig SA/mislykket befruktning... Tempene er rare... Kan jeg ha hatt EL? Eller er dette en typisk syklus uten EL? http://www.fertilityfriend.com/home/1bbd00 (Kan nevne at jeg nå har stikkinger i "eggstokk-området", litt stikkinger i puppene, er oppblåst... Det verste er at jeg begynner å føle litt hetetokter/rødme i ansiktet - noe jeg også fikk når jeg var gravid sist... Men kanskje er det EL-symptomer?) Er ingen typisk symptomjakter heller, så skjønner ikke dette! For med disse tempene kan jeg vel ikke være gravid? På "kalenderen" som er over charten har det plutselig dukket opp grønt på 9.,10.,1. og 12. oktober, og rosa på 27. oktober, altså i morgen. Merkelig siden FF ikke har funnet EL?? Spottet noen dager, gjør det ikke nå lenger. Har aldri brukt å spotte før. Er det "forstyrrelser" pga SA? Setter stor pris på svar!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Du har ikke hatt EL enda nei, det er helt tydelig. men dersom dette er første syklus etter SA, så er det godt mulig at den er rett rundt hjørne, den kommer ofte mye senere da
*_A_* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Så kjedelig! Dette blir min lengste syklus ever... Det med kalenderen og frønne/rosa dager var feil, FF hadde hengt seg opp. Får vel bare vente tålmodig da...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Grunnen til disse grønne dagene er pga at FF tar utgangspunktet i dine tidligere sykluser. Jeg kan nesten si at alle får lenge sykluser rett etter en SA. Jeg hadde 40 dagers syklus første gang tror jeg. Så slapp av, den bli rmindre igjen. Fortsett å ha regelmesssig sex
*_A_* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, med EL på alt fra dag 9 til dag 24 i tidligere sykluser er det ikke rart at det blir litt kaos. Godt å høre at det går seg til igjen... Og at det er vanlig å ha det slik. Regelmessig sex er ikke no problem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 hehe, da er du klar for fight;) Lykke til
lioness* Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Hei du Er enig i det som sies her, at det ikke ser ut som om el har kommet enda! Temper selv og ser vanligvis en tydelig endring i tempene etter el. Det tar nok bare noen ekstra dager, evt noen få uker så er ting i gang igjen. Hopp i høyet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå