Gå til innhold

Tempespørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at tempen alltid synker før mens?

Trenger man ha med tamponger i vesken så lenge tempen stiger......???

Hehe.. Usikker på når ikm er skjønner dere. Så mener jeg og ha hørt at tempen er en indikator.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist sank tempen min i 2 dager før mens. Her tidligere har den ikke sunket før den dagen TR dukket opp, så tror det er litt forskjellig når den synker.

Skrevet

Men så lenge den synker så er det jo greit!

TR er den kjipeste overraskelsen man kan få...

Skrevet

Det er ikke alltid slik at den synker før mens, men tror det er mest vanlig. Jeg er bare inne i min andre "tempe.-runde", men har oppdaget at tempen min ikke synker før 3. eller 4. mens-dag (det er også siste mens-dag).

Skrevet

titter litt innom bare :)

men jeg har tempet ganske mange pp`r og tempen min sank ALLTID dagen før tr kom på besøk....

mulig det er forskjell fra person til person da....ville bare komme med min erfaring :)

Skrevet

Tror nok det er sånn hos de fleste, det er jo fallet i progesteronnivået (varmeproduserende hormon) som utløser menstruasjonen. Så det henger sammen. Jeg merker at tempen faller noe først, og så fortsetter den å falle frem til ca dag 3 av mensen. Det er sikkert flere som har det sånn også. Blir like irritert hver gang, hehe...!

Skrevet

Idag steg tempen min enda mer!! ;)

Skrevet

så utrolig spennende vennen...

hvem dag er du på nå???

Skrevet

hvis du er mellom 7-10 dager DPO kan temp dippen din igår ha vært festedipp :):)

Skrevet

Jeg hadde ingen dipp igår, den steg igår!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...