Holly❄️ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 X`n til søsteren min plager livet av meg.. hun har sagt til han at hun ikke vil ha mer med han og gjøre,siden han er fryktelig klengete og masete. Jeg fikk en mld fra han i forrige uke om og slette nr hans, msn, og facebook kontakten hans.... Noe jeg gjorde med en gang. Han var visst sur og grinete.. Nå ringer han HVER dag, sender masse mld og maser... lurer på hvorfro han ikke finner meg på facebook osv... Jeg skrev tilbake at det var fordi han ba meg slette det! Nå sier han at han vil snakke med meg og be meg om unnskyldning.. for hva?? Jeg vil ikke ha noe med han og forholdet han har hatt med søsteren min... er så lei!! Vil ikke være frekk heller,for jeg syns på en måte synd i han.. han har store problemer siden han ble mobbet MYE gjennom oppveksten, noe som skinner gjennom på oppførselen hans osv.. Men dette er slitsomt....
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Si det som det er: Du har ikke behov for videre kontakt! Og ikke svar når han spør hvorfor du ikke vil ha kontakt. Han bør jo forstå noe selv.
Tante Sofie # Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Eeeehh...forstår jo at du synes det er slitsomt, men hvorfor i all verden skal han ha kontakt med deg, liksom? Har dere vært gode venner, eller hva går det i da?
Holly❄️ Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 han brukte meg som "hjelp" den første tiden da de kranglet mye osv... men så sa jeg at jeg ikke ville være mellommann, og at dette måtte de fikse selv. Skjønner ikke hvorfor han kontakter meg heller, vi har hatt lite og gjøre sammen... Jeg har prøvd og si ifra at jeg vil holdes unna, men det hjelper lite.. Søstra mi har slitt med han lenge, og truet han faktisk med politianmeldelse hvis han ikke sluttet og kontakte henne.. var jo bare en trussel, men likevel , det sier hvor mye han maset... hvis jeg ikke svarer så er han truende til og dukke opp på døra her... SLITSOMT!! Jeg sa ifra til søsteren min nå at han maser fælt på meg...
Tante Sofie # Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Uff, ja, det der er ikke greit! Vet ikke hva somkan hjelpe på slikt jeg....tenker på at det kan bli farlige situasjoner ut av sånt (ikke for å skremme, men det er jo sånt en hører om). Jeg ville ihvertfall vært forsiktig! Hva med å bytte tlf nr ha det hemmelig? Men viktig at han forstår at NOK ER NOK! Men dette er jo i grunnen ikke din kamp å ta, selv om det er blitt sånn... Lykke til! Håper noen med erfaring fra lignende kommer med noen hjelpsomme tips til deg:-)
Holly❄️ Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, jeg tenker akkurat slik jeg også... at dette kan være farlig.. jeg kjenner han ikke, men siden han er såpass innpåsliten osv, så må d jo være noe feil... hvis dere skjønner.. at han ikke skjønner når ting er over osv... Dette burde så absolutt ikke skje meg, siden jeg ikke har hatt noe særlig med han og gjøre... huff og huff... Han ringte også mamma klokka halv 2 ei natt også... herregud...
Tante Sofie # Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Uff, jeg aner ikke, men hva med .f eks å legge saken frem for politiet og forklare at du / dere føler dere usikre, de har jo god erfaring på dette området og har nok tips til hva dere bør gjøre, evt ikke gjøre
Frk. Vable Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Anmeld han og gi beskjed om at du har gjort det. Da burde han gi seg... Hvis ikke får politiet ta seg av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå