Gå til innhold

viss en besvimer.. hvor lenge er man borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 sek eller 1 time?

er vel ingen fasitt på det heller men sann ca.. mest vanlig liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har besvimt så har jeg bare vært borte noen sekunder. Men det er som en bølge ... jeg kjenner det kommer også er jeg "borte" også kommer jeg tilbake igjen.

Det er ikke alltid jeg er helt borte engang ... får med meg mesteparten av det som skjer rundt meg, men de som er der får liksom ikke skikkelig kontakt med meg.

Skrevet

å kor ekkelt.. eg har aldri besvimt.. men tror eg gjør det en vakker dag.

Skrevet

Du har planer om å besvime en vakker dag ja?

Hahahahahahahahaha! *klask på lår*

Smarteste jeg har lest her inne...

Skrevet

takk til deg!! ja for eg svimmler så eg må sette meg ned faktisl legge meg ned på gulvet.. og eg har en beibi på 12 uker og er redd eg skal dette bort frå han!!

di tispe!! du fikk meg til å gråte nå!!

Skrevet

Hehehe, vel... Hvis det skulle så lite til så...

Men hva med å ringe legen da, hvis du er så redd for å svime av?

Skrevet

Hvis du er så svimmel burde du sjekke det opp.

Kanskje du har lav blodprosent

Skrevet

Hei HI!

Jeg sliter også med at blodrtrykket mitt utlignes så voldsomt hver gang jeg reiser meg opp. Vært lsik i 10-15 år, men kun besvimt en gang:)

Bare reis deg opp sakte, ta deg for og sett deg ned om du blir svimmel.

Og selvfølgelig sjekk med lege om det er noe spesielt som fører til dette hos deg.

Skrevet

Og ja, svaret glemte jeg. He he:) Var bare borte noen sekunder.

Skrevet

hihi..

ja eg er ikke i form.. tror stoffkiftet spiller en vesentlig rolle.. eg har veldig lavt. så eg skal rusle meg en tur til legen ja.. må ta ny blodprøve.

+ at eg ikke spiser godt nokk.

Skrevet

Har du lavt stoffskifte? Uff da! Da forstår jeg hvorfor du begynte å gråte så lett! Og d er absolutt ingen ting å le av! D vet jeg! Jeg har ei datter på 81/2 år med lavt stoffskifte(+ kalkmangel+at den ene hjerteklaffen er for trang),jeg har lest masse om lavt stoffskfte,så vet litt.selv har jeg høyt stoffskifte!

Du kan ta d helt med ro,du er ikke borte mer enn et par sekunder vis du besvimer! D kan føles mye lengre altså,jeg begynner alltid å drømme(ikke mareritt)når jeg har besvimt! vis jeg kjenner jeg begynner å bli litt svimmel bruker jeg å enten sette meg ned,eller jeg bøyer meg litt fremover med hodet,d pleier å hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...