Gå til innhold

Plaget med ryggen etter epidural??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1,5 år siden fødte jeg. Da fikk jeg blandt annet epidural. Lurer på om det er noen som har fått plager med ryggen etter det?

Jeg har ikke hatt noe ryggplager før, men har siden den tid gang på gang fått plager nede i ryggen. Det har ikke vært så ille at jeg har gått til lege med det, for det er litt i perioder virker det som. Når de skulle sette epiduralen husker jeg at de traff på bein og satte den feil, mye frem og tilbake....

Kan en forresten få ryggplager av epidural? noen som har det? i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa,jeg regner ivertfall med st det er derfor jeg er blitt mye plaget med ruggen.Er liksom helt nederet.Er snart 2år siden jeg fødte.Fikk spinal hodepine også av den Jæ... epiduralen .aldig mer!!

Skrevet

Herlighet hvor jeg skriver feil idag:-(.Håper du skjønner hva som skulle stå:-)

Skrevet

Ja det er liksom nederst i ryggen det er vondt. En slags verk som jeg føler har blitt verre og verre over tid... vondt når jeg sitter og når jeg står mye.... Nei, jeg skal aldri ha epidural igjen i hvertfall. Fødselen ble bare verre og, da jeg fikk forferdelig press også...

Andre med plager?

Skrevet

Jeg vet ikke om det er fordi jeg har fått epidural siden det bare er 4 mnd siden jeg fødte... Men jeg har hatt jævlig vondt i ryggen etter fødsel. Det har vært mye stikking nederst i ryggen hos meg,men som sagt vet ikke om det er på grunn av deen eller om det bare er slitasje

Skrevet

Ja jeg har fått ryggplager etter epiduralen. Er akkurat som at den svikter av og til når jeg skal bøye meg ned eller i enkelte stillinger. Greier ikke å bære så tungt heller før jeg kjenner det.

Men hos meg så stakk de feil flere ganger jeg fikk spinalhodepine,hadde også 2 bloddpatch forsøk for att det skulle bli bra igjen så den stakkars ryggen min har fått gjennomgå.

Men aldri i verden om jeg skal ha epidural igjen,lider heller uten neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...