Gå til innhold

Jippi, mini sovnet på egenhånd i kveld!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent 4,5 måned skulle det ta, men i kveld sovnet han fint helt av seg selv! :-) Måtte inn en gang og gi smokken når han begynte å småsutre litt og ta på ham dynen igjen som han hadde sparket av, men det var det. Å så deilig! Ikke minst for armene, skuldrene og nakken! Har bysset ham i søvn de fleste kvelder siden han ble født, men nå ser det ut som om trenden er i ferd med å snu, endelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! :-) Lillegutt finner som regel roen selv heldigvis, men har hatt kvelder hvor han må bysses i søvn, og syns det har vært slitsomt. Kan tenke meg det er slitsomt hver kveld!!

Skrevet

Så bra! Selv har vår lillegutt vært avhengig av å bli holdt i hånden til han sovnet...men nå synger jeg to sanger for han, sier jeg elsker han og kysser han på kinnet og sier god natt, så går jeg ut av rommet. Hender han sutrer litt før han sovner, men da bytter jeg og sambo på å gå inn og kun gi han sutten, til han er så trøtt at han sovner selv.

Får håpe at han fortsetter med dette fra nå av da, selv skal jeg prøve å avvenne lillegutt med pupp på natten!!!

Skrevet

Ja det kjennes, hehe... Mellomste var slik som sovnet av seg selv hele tiden så hadde håpet på detdenne gangen også, men nie. Heldigvis går ting seg som oftest til, og det ser ut til å løsne litt nå på søvnfronten hos hos, endelig! :-)

Skrevet

Ååååh,så deilig. ;) Minstemann her har vi bare lagt ned,gått kjempebra helt til for en uke siden. Da fant han ut at det var myyyyyye bedre å sovne i mamma og pappa sin seng. Nå ja,de er viljesterke,og vet hva de vil. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...