Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 for ei veke siden fikk jeg mensen, 2 uker for sent. den varte i 3 dager cirka. no idag har eg hatt låke menssmerter. so ej ikkje forstår grunnen til? kan det ha vore at eg har hatt en sa? å skal til på mens no? blødde ikke så mye, blør en mye når en har sa?? det går vell ikke and at de har festet seg en spire igår, og at eg kjenner mensmurringer allerede no?? sikkert dumme spm, men kansje her er noken som veit når jeg ikke veit..? klem:)
nr2-imagen:) Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 hmmm.. hvor lenge er det siden du hadde mens da?
nr2-imagen:) Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Sorry.. men jeg vet ikke..... Kan jo bare være litt tull med syklusen da.. Kanskje du har EL nå?..
lioness* Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Dersom du blødde en del mindre enn vanlig nå når du sist hadde mens er det jo mulig at du faktisk er gravid, enkelte har blødninger selv om det er blitt gravide. Ellers er det kanskje el du kjenner?? Har du nettopp sluttet på p-pillen? I så fall ville jeg gått ut i fra at mensen var forsinket pga dette, og at du nå kjenner eggløsningssmerter som du ikke har kjent før siden du har gått på pillen Men vet jo ikke om det er sånn det er?!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 ja nei he tatt test etter mens, å den er hælt negativ.. so de ekje ej.. ja de kan vere el? nei hekje gått på pillen, fekk en gut for 10 veke sida, som døde ta navlestrengen var rondt halsen.. kan vell kansje vere att eg nettopp hatt vore gjøna en fødsel å at derfor er det tull med syklusen? hadde veldi menssmerte igår, mn ingen mens, kanno vere el eg kjenner då? takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå