Gå til innhold

i bhg med hals og ørebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har hosta masse i to netter, så tok hu til legen etter bhg i dag. har hals og ørebetennelse. begynt på medisiner.

ville dere sendt i bhg i morra? hu leker, spiser og er seg selv i bhg, bare litt roligere.ligger syk selv så orker ikke leke og sånn med henne hjemme her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal gå på antibiotika i to dager først, da er det ikek så stor fare for smitte.

Du må nesten tenke på de andre barna og. For ikke å snakke om at det er ganske heftig for en liten kropp med to slike infeksjoner. Hun trenger hvile og jevn tempratur, det får hun ikke i barnehagen.

Så nei, jeg synes ikek hun bør sendes i bh i morgen. I vår barnehage er det også regler for slikt.

Skrevet

de sa i bhg at hu kan komme for hu sover på dagen og har nok hatt dette i helga og.

men får se på formen hennes. om hu hoster i hele natt og så blir hu hjemme uansett.

takk for svar:)

Skrevet

glemte å skrive alt he he:) sover på dagen, leker og er ikke sutrete eller noe. men fårnok se ann åssen natta blir først.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort.

Skrevet

hadde nok holdt henne hjemme.. tassen er har mye betennelser, og jeg holder han hjemme 1 uke.. godt for de å få litt ro og fred hjemme.. =) men vet at legene sier at etter 2 dager på pencelin så kan de gå i barnehage igjenn..

god bedring til dere begge da =)

slitsomt å være syke samtidig..

Skrevet

nå skal jeg pent og pyntelig BARE skrive NEI,NEI,NEI..Ikke tenk tanken engang å ha henne i bhg.

Skrevet

Hadde du dratt på jobb med hals- og ørebetennelse?

Nei, hold henne hjemme... :)

Skrevet

ja det har jeg faktisk gjort mange ganger he he:) senest i dag he he:)ja får vel holde hu hjemme. blir sliten slappe av tid men. hu er like aktiv om hu er syk.:) men hele uka får jeg ikke gjort det. har en jobb jeg må på og. og gubben er så vanskelig når det gjelder og være hjemme med hu,

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Ville ha holdt henne hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...