Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere igjen etter å ha betalt alle regningene?

Vi har ca 6000,-

Virker som alle har så mye mer enn oss :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik trur jeg mange føler det. Vet ikke hvor mye vi har igjen. litt forskjellig det.

Skrevet

Jeg jobber som lærer + div. og mannen min i industrien. Jeg har ca. 16 000 utbetalt og han har 14 000. Vi har ihvertfall halvparten av det igjen hvis det ikke er uforutsette ting. De månedene det er betaling av forsikring, veiavgift på bil etc. har vi selvfølgelig mindre. Eller hvis vi skal til tannlege, reise eller kjøpr noe til huset. Har kun billån, ikke lån på hus.

Skrevet

denne måneden hadde vi 2500 hehe, er i en litt uheldig situasjon, men det snut snart

Skrevet

Vi har ca igjen 20.000 kr når alle faste regninger er betalt. Men dette skal da også holde til mat som vi bruker ca 6-8000 kr på i mnd (2 voksne og et barn på 1,5 år). Så sparer vi litt og bruker MASSE.. :-) Alt blir borte hver mnd. Vi har ca 25.000 kr i faste utgifter i mnd.

Skrevet

Har adri regnet på det, for da blir jeg nok deprimert...... Tviler vi har 6000 kr til overs, en huslån på 15000 kr hver mnd :-(

Skrevet

Vi har nesten ingenting vi heller. Er ikke typiske sosialklienter men dro på sosialen for å få hjelp.Der sa de at etter"normene" skal vi ha...to voksne og en 4 åring. kr 9500.- i mnd etter betalte regninger. De sa at kreditorene fikk stille seg i kø og de skulle hjelpe oss med å gjøre avtaler.Vi har også betalt mye regninger(har masse gjeld) og sittet igjen med bare 4000.- i mnd.Det nytter jo bare ikke. Så ring og gjør noen avtaler så dere får mer å rutte med også...Vil bare presisere at vi ikke får noe av sosialen annet enn økonomisk rådgivning og hjelp der og i kommunen. Vi har bare kommet veldig skeivt ut og trenger hjelp....Vi bor jo i "rike" norge(hater denne uttalelsen)men veldig tydelig at det bare er de rikeste som er rike,vi andre må jo bruke dassrullen to ganger for å få råd til mat...

Skrevet

har huslån på over 11tusen kroner hver måned ...

mannen min tener ca 20 000, har masse regninger

jeg tener 5000kr i måneden pga har bare 15timer fast i uken...

er og sykmeldt...

så har ikke penger igjen vi... =(

Skrevet

Nå er økonomien vår en vits! Jeg jobber ikke lenger pga at jeg er gravid og ikke får jobb med mage(Er modell).. Min samboer tjener ca 16 000 i mnd.. og vi har to regninger! Husleie på 5000, og internett på 700,så kommer min tlfregning i tillegg på 200 hver mnd.... Det er liksom det vi har av faste utgifter.. Lever godt gjør vi!

Skrevet

Vi har heller ikke mye penger.... Jeg er student og jobber litt ved siden av. Tilsammen ca 9000 i måneden (inkl. stipend) Mannen min tjener ca 15 000 i måneden... Og vi har huslån til 11 000 i måneden, internett til 400 kr, tlf ca 900 til sammen... ++++ bensin, mat osv.. uff... blir helt deprimert!!!

Skrevet

Kan ikke si at den økonomiske situasjonen her i gården er perfekt..Er så sliten av å bekymre meg for penger hele tiden.. Her har vi 15000 i faste utgifter hver mnd, og i tillegg kommer tlf min, og lån som jeg betaler på.

Jeg er student på deltid, men pendler langt slikt at i perioder har jeg ikke mulighet til å jobbe. så da har jeg utbetalt 4500kr i mnd..:S

Sambo har fast jobb da, og har utbetalt litt over 20 000 i mnd, men så kommer mat og barn i tillegg da..

ÜSJ....

Skrevet

vi har ca 8-9000 i mnd å leve for og klarer oss helt fint med det. mulig vi har 10 også, litt opp og ned, nå har vi leieboere da, så hjelper med en del 1000 inn der.

Er ikke normalt å ha så god råd når man er så ung. De fleste har det litt trangt i førsten, også går det seg til med åra :) (har j hørt da)

Skrevet

Vi har mye igjen, men har vært der hvor vi ikke hadde noe igjen i en periode hvor vi hadde kjøpt bolig og ikke fikk solgt den gamle. Da satt vi der med 4 mill i lån... men nå har vi vel det andre betegner som mye penger igjen. Har vel et overskudd på 40.000 pr mnd når alt er betalt.

Venter nr 3, og det er svært tilfredsstillende å vite at vi slipper å tenke økonomi hele tiden. Det var nadre tider da vi fikk nr 1. Da kjøpte vi alt brukt, eller arvet. Denne babisen får det meste nytt. (bortsett fra det vi har fra før av selvfølgelig)

Skrevet

Vi har vel ca 35 000,-igjen når alle faste utgifter er betalt. Mindre de månedene det er store regninger, men stort sett.

Skrevet

Hva i alle dager er det dere jobber med som har igjen over 30 000 etter regninger er betalt?

Skrevet

Jeg jobber som restaurantsjef, kjærsten min jobber som HR manager i et stort internasjonalt selskap. Jeg har ikke noe studielån, kredittkort el. Dette er for oss begge da!

Skrevet

Vi føler oss heldige og har ca 12 000 igjen hver mnd. Har to helt normale jobber i det offentlige, men begynnerå få litt lønnsansenitet...Hvis det er noen trøst så blir det ofte bedre med åra - går litt opp i lønn, får mindre lån osv...

Skrevet

Vi klarer oss bra vi. Jeg jobber som lærer og har ca.15000 utbetalt (ikke ferdig utdannet) og samboer har ca.det samme i mnd. Vi trekker 8000 hver inn på regningskonto, så har jo en del til overs å bruke penger på. Men det er jo ikke så mye mer å bruke penger på når alle regningene er betalt da. Vi har hus, bil, forsikringer, telefon, barnehage o.l å betale. Men forvalter pengene godt. Det kommer jo helt an på hvordan man bruker pengene sine.

Skrevet

siden vi flytter til en annen by og har kjøpt ny leilighet der har vi boutgifter på 24.000 i mnd til vi får solgt den vi har nå i oslo. så vi blir å slite litt framover nå. KOM Å KJØP LEILIGHETA VÅR!! ;)

dette bekymrer meg svært!!!! jeg har utbetakt 14.000 i mnd, typen 20.0000, så kommer strøm, telefon, mat osv. OFFFFF

Skrevet

Jeg er selvstendig næringsdrivende, og mannen min er datamann. Vi tjener ca 30.000 utbetalt hver. 20.000 går til lån etc mens de resterende 40.000 sparer vi.

Skrevet

har ingenting...samboer fikk allergi og måtte si opp jobb,jeg har ekstra/tilkalling stilling....dvs har i det siste måtte gå til sosialen =(

værste er at jeg trur jeg har begynt å få bekkenløsning alt nå (uke 13)

klarer ikke snu meg i sengen en gang...samboer sliter sikkelig med å få seg jobb...så må ærlig innrømme at her er jeg utslitt og gråtebriste punkt nærmest hver dag...men det ordner seg,det er sånn som skjer til tider,vi har bare hatt maks uflaks med timing...

Skrevet

Vi har bare min inntekt, som variere fra 16 til 22 tusen utbetalt i mnd.

Vi har faste utgifter på ca 10000 i mnd + mat til minst 5000..

på en lønning er det ikke mye å sitte igjen med... Grinegrine.

Skrevet

Mannen har utbetalt ca 17.000

Jeg har utbetalt 6.000

Blir altså ca 23.000..

Har vel en 9.000-10.000 igjen en vanlig mnd, som skal gå til mat, bensin, klær osv.. Klarer oss greit. Da har vi både huslån, billån (har 1 bil ) og studielån..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...