Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere igjen etter å ha betalt alle regningene?

Vi har ca 6000,-

Virker som alle har så mye mer enn oss :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik trur jeg mange føler det. Vet ikke hvor mye vi har igjen. litt forskjellig det.

Skrevet

Jeg jobber som lærer + div. og mannen min i industrien. Jeg har ca. 16 000 utbetalt og han har 14 000. Vi har ihvertfall halvparten av det igjen hvis det ikke er uforutsette ting. De månedene det er betaling av forsikring, veiavgift på bil etc. har vi selvfølgelig mindre. Eller hvis vi skal til tannlege, reise eller kjøpr noe til huset. Har kun billån, ikke lån på hus.

Skrevet

denne måneden hadde vi 2500 hehe, er i en litt uheldig situasjon, men det snut snart

Skrevet

Vi har ca igjen 20.000 kr når alle faste regninger er betalt. Men dette skal da også holde til mat som vi bruker ca 6-8000 kr på i mnd (2 voksne og et barn på 1,5 år). Så sparer vi litt og bruker MASSE.. :-) Alt blir borte hver mnd. Vi har ca 25.000 kr i faste utgifter i mnd.

Skrevet

Har adri regnet på det, for da blir jeg nok deprimert...... Tviler vi har 6000 kr til overs, en huslån på 15000 kr hver mnd :-(

Skrevet

Vi har nesten ingenting vi heller. Er ikke typiske sosialklienter men dro på sosialen for å få hjelp.Der sa de at etter"normene" skal vi ha...to voksne og en 4 åring. kr 9500.- i mnd etter betalte regninger. De sa at kreditorene fikk stille seg i kø og de skulle hjelpe oss med å gjøre avtaler.Vi har også betalt mye regninger(har masse gjeld) og sittet igjen med bare 4000.- i mnd.Det nytter jo bare ikke. Så ring og gjør noen avtaler så dere får mer å rutte med også...Vil bare presisere at vi ikke får noe av sosialen annet enn økonomisk rådgivning og hjelp der og i kommunen. Vi har bare kommet veldig skeivt ut og trenger hjelp....Vi bor jo i "rike" norge(hater denne uttalelsen)men veldig tydelig at det bare er de rikeste som er rike,vi andre må jo bruke dassrullen to ganger for å få råd til mat...