Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Enklest å handle på nettet syns jeg
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Takk, et alternativ, hadde bare grå og i str. 22-24. Vet ikke om de blir for store, jenta bruker str 20-21 i sko.
Carnivale Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 De har på Obs nå, til 179,- for 4 par. Men de selger jo ikke på nett da. Ang str så er jeg temmelig sikker på at str 22-24 i sokker går bra når hun har 21 i sko.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, de selger de ulvang-antiskligreiene på G-sport også.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Takk, får nok ta meg en bytur igjen, jeg som har vært der i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå