Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har en gutt på 2 år som har hostet nå i 2 mnd, om natten så våkner han hele tiden av at han hoster opp masse slim, dro til legen idag der jeg fikk beskjed om at han misstenkte astma.. blir ikke testet for det før om 1 mnd på sykehuset men fikk skrevet ut inhalator medisin som han skal ta 2 ganger i døgnet og noe annet når hosteanfallet begynner. Han begynner og hoste ved aktivitet og hoster masse på natta så han brekker seg og det kommer opp slim,leier i dag et hus som inholder både mugg og fukt har bodd her i over 2 år men har ikke visst om dette så lenge.. skal heldigvis flytte snart, noen som har opplevd dette.. er så redd for at gull ungen min har astma
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bodde i et gammelt hus i Bergen i ett år, hele den tiden og faktisk par år etter dette reagerte jeg med mye hosting ved 9 tiden på kvelden, mye surkling i halsen men ikke så mye slim. Legen sjekket allergier og astma, men det var det ikke. Så gikk jeg til en homeopat. Hun trodde jeg hadde sopp i lungene, fikk noen dråper jeg skulle ta og vips så var jeg kvitt plagene. (Det er ikke sikkert det er det, men en mulig årsak kanskje...) Dere burde sjekke ut hva slags mugg dere har, for det kan være svartmugg som er ganske så farlig å puste inn. Hadde tatt med ungen til flere spesialister, synes ofte selv at vanlig lege er for A4, som ikke finner ut av det men skriver ut respeter på hva de tror det er!
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Gutten min har astma, han er 10 mnd nå, begynte på dette før sommeren. Hvis gutten din hoster om natta så gi medisin når han begynner. Hvis han pleier å hoste før anstrengende aktiviteter hadde jeg gitt medisin. Vi gir ekstra medisin før babysvømming. Vi går til spesialist og fikk beskjed om at hvis han kasta opp slim etter medisiner så var det bra, det beviste at medisinen virka ved å løse opp slimet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå