Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi skal etter planen døpe gutten vår om 2 uker,men det har skjedd ting de siste ukenesom gjør at jeg vurderer å avlyse festen, bare ha sermonien i kirken. For 2 uker siden ble mamma kjørt til sykehuset med hjerteproblemer.. det viste seg at hun hadde infeksjon i hjerteposen og betennelse i hjertet. Hun reiste hjem for 1 uke siden og følte seg bedre. men nå i helga måtte ambulansen ringes på nytt og hun reiste på sykehuset. Nå finner de ikke ut hva det er,men hun har store smerter og er temmelig neddopet på morfin. Det har jo sammenheng med hva som skjedde føste turen hun reiste på sykehuset,men de klarer ikke lokalisere betennelsen. crp var igår 175, idag tidlig 220 og litt utpå dagen idag var den oppe i 300. De kjører på med pencelin men ingenting ser ut til å fungere. Mamma skulle i utgangspunktet ikke komme i dåpen fordi hun skulle på cruise i karibien... og vi har ikke hatt det enkleste forholdet den siste tiden pga hennes alkoholforbruk og masse andre ting. etter at hun ble syk så har jeg lagt bort alle krangler og vonde tanker og vil jo bare ha mamma frisk. Synes dere det er feil av meg å ville avlyse dåpsfesten? Jeg føler ikke for å ha en festmiddag hvor vi liksom skal kose oss og feire lille gutten vår,når mamma er så syk.. Hva synes dere, ev hva hadde dere gjort?
Stratos med 3 barn Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Forstår hvordan du føler det! Kan ikke hele dåpen utsettes til feks over jul? Hva sier din bedre halvdel om saken?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 for gubben spiller det nok ingen rolle når dåpen skjer, og han forstår jo at jeg sliter om dagen.. jeg sitter på nesten 4 timer fra sykehuset til mamma og kan kun reise ned til helga pga manglende barnevakter.. er fryktelig å sitte her å bare vente. Det jeg egentlig lurte på er om folk som er invitert og sånn... vil de reagere på at vi avlyser hele greia inntill videre? ja jeg vet at dette er opp til oss,men jeg tenker litt på hva folk mener og synes også jeg da, er bare sånn jeg er.
snurkle Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Som du selv sa, det er fullt og helt opp til dere. Jeg ville hatt full forståelse for avlysning om jeg vargjest, men da bør du bestemme deg relativt kjapt. Greit å ikke avlyse helt i siste liten. Forøvrig trenger du da ikke avlyse helt, hva med å utsette det? Gutten din og dere fortjener en feiring av dåpen også.. Lykke til, uansett hva dere måtte velge og god bedring til din mor :-)
Milli Vanilli Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skjønner godt at du vil avlyse det, og det tror jeg gjestene deres også vil gjøre dersom du velger det. Håper forholdet blir bedre mellom deg og din mor, og lykke til
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Tror jeg hadde utsatt, og ikke avlyst om jeg var dere. Jeg skjønner at du har det tungt nå, og ikke orker noen stor festivitas, men på den andre siden synes jeg sønnen din fortjener en dåps-feiring!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk.. ja vi får diskutere det her i heimen og se hva vi gjør.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2007 ja jeg mente ikke å avlyse hele greia sånn.. jeg mente utsette isåfall.. får ringe å snakke med presten og høre hva hun sier.. hun er venn av familien vår privat også, så regner med at hun støtter min vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå