Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 år som har hostet nå i 2 mnd, om natten så våkner han hele tiden av at han hoster opp masse slim, dro til legen idag der jeg fikk beskjed om at han misstenkte astma.. blir ikke testet for det før om 1 mnd på sykehuset men fikk skrevet ut inhalator medisin som han skal ta 2 ganger i døgnet og noe annet når hosteanfallet begynner.

Han begynner og hoste ved aktivitet og hoster masse på natta så han brekker seg og det kommer opp slim,leier i dag et hus som inholder både mugg og fukt har bodd her i over 2 år men har ikke visst om dette så lenge.. skal heldigvis flytte snart, noen som har opplevd dette.. er så redd for at gull ungen min har astma :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...