Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Ei venninne av meg er like langt på vei som meg. Altså hun er i uke 15. Og er veldig plaget med at hun er svimmel og sånn, slik at det går utover jobben hennes. Hun vasker korridorer osv. Tidlig i svangerskapet var hun veldig plaget med kvalme og oppkast og var derfor sykemeldt i over en måned tilsammen. Nå fikk hun kun sykemelding fra Torsdag til og med tirsdag og det begrunnet legen med at hun "ikke hadde så lenge igjen før hun ble borte lenge" .... Skal hun da risikere sitt eget liv, fosterets og andre mennerskers liv når hun skal kjøre til og fra jobb? Vil veldig gjerne høre andres synspunkter. Jeg mener det er horribelt at hun skal plage seg gjennom en arbeidsdag i "beruset" tilstand, og attpåtil kjøre bil. Det er jo farlig..
Shinyogsmåen Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det er jo ganske lenge fra 15 uker til permisjonen starter da! I alle fall når man er syk. Be hun gå til en annen lege! Eller til jordmor... Jordmoren min sa i alle fall at hun kunne snakke med legen min for meg hvis jeg ville det. Synes det er veldig merkelig at hun ikke fikk en uke i alle fall, og et tibud om å komme tilbake å fornye om hun ikke var bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå