Leandermamma Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 ....når det er snakk om å slutte å amme om natten? Lillemann sovner ca 2130 og våkner for mat ca 05-0530. Nattammes han da, eller er det blitt morgen?
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Om dere står opp da så er det morgonpuppen, om dere sovner igjen så er det nattamming. Tviler litt på dere står opp alt da, så da er det nok natt. I mine øyne er alt før kl 7 natt.
Leandermamma Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Han sover videre til ca 08. Da får tar jeg han opp i min seng og så får han mer pupp og sover til 0930. Da står vi opp. :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Herså våkner han ganske ofte for tiden..tenner på gang.Men har sakt bestandig at før kl 7 så er det natten.Men han sover som regel til 08.15 så da står vi opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå