Gå til innhold

Må bare sende en stor takk til Sauen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du inspirerte meg til å begynne å handle inn litt sjeldnere. Handlet før hver dag, sto hver dag i butikken som et spørsmålstegn og lurte på hva jeg skulle ha til middag. Endte somregel opp med noe halvfabrikat fra stabburet eller toro.

Etter å ha lest hvordan Sauen gjorde det og hvor strukturert hun var så fikk jeg litt inspirasjon. Nå er vi inne i den andre uka der vi har handlet inn for en uke i slengen.

Alt er jo så mye mer lettvindt. Greit å slippe å stresse med hva vi skal ha til middag, alt er planlagt og vi har sunne og gode middager hver dag:)

Så en takk til deg Sauen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også begynt å handle en gang i uka, sparer faktisk litt penger på å ikke reke i butikken hver dag!

Skrevet

Skulle vi gjort her også.

Har du noe gode tips for å komme i gang? Suplerer du med melk/brød eller handler du det også for hele uka?

Skrevet

Jeg har ferdigoppkappet brød i frysa. Melk handler jeg inn for en uke, om vi går tom så suplerer vi. Passer på å kjøpe melk med god utløpsdato, litt kjipt om den går ut midt i uka liskom;)

Søk etter middagslistene til Sauen her inne, hun la de inn for et par uker siden. Når du har valgt ut hva du vil ha til middag den uken så skriver du handleliste.

Sauen har forresten og lagt ut sin handleliste. Hun andler for en mnd i slengen men den gir en pekepinn på hvordan man kan gjøre det.

Skrevet

Takk for tips :o)

Får ikke handlet for 1 mnd her.. så stort kjøleskap har jeg ikke, og vi er jo 6 personer så det går litt mat liksom :o) Men for en uke går nok. Må nok suplere med melk tror jeg, for enkelte uker går det 4 liter melk, en annen uke 10 liter :o)

Skal se om jeg får søkt opp listene :o)

Takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...