Ralla34 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 de siste dagene har jeg hatt noe rart på kjønnsleppene. Det startet med at jeg trodde jeg hadde en kvise. etterhvert ble det til en slags "byll". kjennes betent ut! Og det har kommet to andre steder. det er ikke et sår, men en byll med ver inni. Jeg barberer med nedentil (ikke akkurat nå...) og lurer på om dette kan være en hårrotbetennelse? hva tror dere? noen med erfaring. det er vondt når jeg går i trange bukser... er det noe en lege kan gjøre noe med? Har smurt på Brulidine krem - som jeg vet kan brukes på sår med bakterier... Vær så snill å hjelpe...
BettyBoob Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 jeg har hatt opplevd skikkelig betent hårsekk pga voksing nedentil....ikke noe godt - jeg klemte dem tomme, fikk ut håret og lot det gro greit med litt salve ja, Brulidine eller Bacimycin er fine saker!
snurkle Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk en for noen år siden, den ble stor og vond så jeg måtte bare ta den til slutt. Det var SINNSYKT vondt og tårene spratt, men jeg fikk tømt den og tok på tetreolje etterpå for å desinfisere. Vet ikke hva det kom av, men håper inderlig jeg aldri får det igjen! *grøss*
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Er det ikke det man kaller en "kong" da tro?? Jeg fikk en sånn helt øverst i skille ved magen og nedentil, og fyyy det gjorde vondt!!! Jeg måtte ha på plaster til slutt, fordi det gnagde i trusekanten. IKKE noe deilig, det er nå sikkert! Men jeg vet ikke hva som hjelper...jeg bare klemte det ut jeg :S
Mine <3<3<3 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 jeg vet ikke hva det er, men jeg har hatt det et par ganger faktisk. den siste gangen holdt jeg nesten på å gå i gulvet når jeg klemte den... og verk og guffe virkelig tøt utover (sorry detaljer, men det var ikke herlig syn)
Dronningen! Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en bekjent som jobber på Ullevål sykehus og hun forteller støtt om jenter/damer som kommer inn med byller store som moreller. Etter hennes skremselspropaganda har jeg sluttet å barbere meg, her går det kun i hårfjerningskrem!
Ralla34 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar jenter! Da høres det i hvert fall ut som det jeg tror det er...blir jo litt bekymret. Tenker på kjønnsvorter osv... men det er akkuart som det er betent, og J...... vondt!! Men det virker som det sprer seg, er det riktig+ Hva kan jeg gjøre for å unngå det?
FlorDeLaCanela Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Kom deg til legen! :-) Han kan nok kjapt se hva det dreier seg om:-) God bedring!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Det kan komme av barbering, men du kan få dem hvor som helst på kroppen, de er steinvonde og kan bli digre - i verste fall kan du få dem snitta hos lege. Og etter du har sett hva som er inni (særlig i de virkelig digre gaddene) tror du fullt og fast på at mennesket er fullt av ondskap. Det skyldes at bakterier kommer inn i en pore, vi har alltid bakterier på huden men floraen varierer, noen av oss har hissigere bakterier og i perioder med nedsatt motstandskraft kan de slå til, sa en lege til meg.
EnUndreneMor Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 vil bare legge til at det kan være brannkopper... det er oxo helt ufarlig men du bør oppsøke lege så du får salve for det. har ei venninne som har fått det der nede.. ikek noe særlig
amazone76 Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 du får jo kjøpt sånn krem til å smøre på etter barbering på kondomeriet, den renser opp! jeg bruker den og er fornøgd!
Espoir Skrevet 23. oktober 2007 #16 Skrevet 23. oktober 2007 Er det ikke sånn herpes ser ut også da? Væskefylte blemmer som gjør vondt? Du bør ihvertfall gå og få det sjekket.
Ralla34 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. oktober 2007 Uff, ikke si sånn da...Det er ikke blemmer i hvert fall. Begynte som en kvile, har blitt en slags byll, eller en betent kjertel kjennes det ut som, vet vi har mange av de der nede....Men jeg skal til lege i kveld.
milli87 Skrevet 23. oktober 2007 #19 Skrevet 23. oktober 2007 jeg hadde en verkebyll for litt siden, fikk beskjed av helsesøser at jeg måtte stikke hull få ut verken og så fylle en balje med grønnsåpevann og sitte med rumpa nedi der i ti min tre ganger om dagen. da ble byllen borte iløpet av tre dager
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #20 Skrevet 23. oktober 2007 angående det man får på kondomeriet som man kan smøre på, husker ikke hva det heter men det står der vibratorrensen står, vibratorrens fungerer på samme måte som den rensen den å, jeg bruker vibratorrens på kviser og nupper, funker fjell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå