Gå til innhold

Hvordan går det med Sagene/Bjølsen-gjengen?


bruse

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvordan det går med dere som har vært med på "Nabotreffene" for Sagene/Bjølsen. Det begynner vel kanskje å bli tungt for dere tvillingmødrene spesielt? Jeg fikk jo dessverre ikke vært med på forrige treff, så viss noen er intr kan vi godt treffes på sagene lunsjbar igjen snart! Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har ikke vært inne her på noen dager nå. Møtes gjerne til nabotreff igjen jeg. Lykke79 er desverre på Riksen med svangerskapsforgiftning, så barna hennes kommer nok snart nå.

Uka her er litt hektisk, men torsdag formiddag/ettermiddag passer bra. Jobber du fortsatt? Jeg har mobilnr til Hiboso om vi går for torsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uka her er egentlig litt hektisk for meg og. Torsdag skal jeg på omvisning på Ullevål. Jobber fortsatt, men neste uke er siste uka og da går jeg ned til 50%. Så kunne kanskje tatt det på dagtid/tidlig ettermiddag en dag neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint! Gjerne på dagtid! Kan ikke du sende en invitasjon for neste uke, så ser vi hvem som melder seg? Jeg har ingen planer neste uke, bortsett fra kontroll torsdag kl 12-13. Forresten, det har jo åpnet Åpent Bakeri her på Sandaker, hadde vært konge å møttes der (verdens beste boller...)

Så deilig at det blir 50% nå framover, så kan du samle litt krefter til den store dagen:)

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Lykke79 fikk to flotte jenter i går kveld!!! De klarer seg kjempefint, og kom i uke 33+1 ca. Mor har det bra, men ligger litt til observasjon noen dager pga svangerskapsforgiftning...

Jeg fikk lov å sladre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så flott! Krysser fingrane for at alt går fint med Lykke79!

 

Neste onsdag kl 13 f.eks? Prøver gjerne bakeriet på sandaker. Men hvor på sandaker er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det passer kjempefint:) Åpent bakeri ligger øverst i Åsengata, som går inn til hø. rett ved Sandaker senter (når man kommer nedenfra i Vogts gate). Vi kan møtes ved Sandaker senter kl 13?, og gå sammen oppover, så finner alle fram:)

Fikk MMS fra Lykke79 idag, helt nydelige jenter, og de så sunne og friske ut, Ble ikke mindre klekkeklar nå nei....:o!

Dere andre også, kom kom!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Håper alt er bra med dere:-)

 

Jeg blir gjerne med på treffet neste onsdag kl. 13. Skal på behandling på Rikshospitalet kl.08.00,men håper å bli ferdig tidsnok,så jeg får vært med.Kommer til åpent bakeri når jeg er ferdig, altså i 13/14-tida om det er greit.

 

Fikk melding av Ragnhild at hun hadde fått de to jentene sine, det fikk meg til å tenke på at nå er det jammen meg ikke lenge til vi får sett våre små gull også:-). Gleder meg veldig til å se lillebror og synes det er snålt å tenke på at fødselen er nært forestående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...