Gå til innhold

Er så misunnelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mld fra en bekjent som har termin tre dager ETTER meg om at nå var vannet gått, og hun skulle inn til kontroll å føden i kveld, dersom noe ikke skjedde før...

 

Er SÅÅÅ misunnelig. Har selv 11 dager til termin, og er helt sprekkeferdig!! Jeg vil, vil, vil!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Har det litt sånn selv. To av mine venninder har fåt hver sin datter og jeg går å venter veldig på at vår lille prins skal komme....

Men tenk litt som meg, jg prøver ihvertfall, de kommer når de skal og da er de ihvertfall helt ferdig og vellutviklet :-) Bruk tiden du har igjen til å tenke ut hvordan livet ditt blir og forbered deg mentalt på mange våkne netter og såre brystvorter ;)

Lykke til.

Skrevet

Hehe, jo, du har vel et poeng der :o)

Har vært skikkelig utolmodig de siste dagene, begynte å tenke på hva jeg skulle finne på for å sette fødselen i gang med en gang, men så våkna jeg i dag, og bestemte meg for at "nei, her skal det bare ventes og slappes av til den lille bestemmer seg for at den vil ut!!"

 

Men så tikker den mld inn på telefonen... Kan jo ikke akkurat påstå at det ble så lett likevel da, men jeg får bare slappe av og vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...