Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk mld fra en bekjent som har termin tre dager ETTER meg om at nå var vannet gått, og hun skulle inn til kontroll å føden i kveld, dersom noe ikke skjedde før... Er SÅÅÅ misunnelig. Har selv 11 dager til termin, og er helt sprekkeferdig!! Jeg vil, vil, vil!!
Mippen Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner deg veldig godt. Har det litt sånn selv. To av mine venninder har fåt hver sin datter og jeg går å venter veldig på at vår lille prins skal komme.... Men tenk litt som meg, jg prøver ihvertfall, de kommer når de skal og da er de ihvertfall helt ferdig og vellutviklet :-) Bruk tiden du har igjen til å tenke ut hvordan livet ditt blir og forbered deg mentalt på mange våkne netter og såre brystvorter Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe, jo, du har vel et poeng der ) Har vært skikkelig utolmodig de siste dagene, begynte å tenke på hva jeg skulle finne på for å sette fødselen i gang med en gang, men så våkna jeg i dag, og bestemte meg for at "nei, her skal det bare ventes og slappes av til den lille bestemmer seg for at den vil ut!!" Men så tikker den mld inn på telefonen... Kan jo ikke akkurat påstå at det ble så lett likevel da, men jeg får bare slappe av og vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå