Gå til innhold

føler meg så tjukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

unnskyld overskriften..litt "hardt" uttrykk! det er ikke det at jeg har lagt på meg så mye, og når jeg ser på meg selv, så er det ikke så altfor mye fett liksom...har lagt på meg 11 kg, startet på 72 kg. ca 170 høy. det er liksom bare det at jeg føler meg så tjukk og "ufjong"...blir så lei av å gå å tenke sånn! jeg har aldri brydd meg så mye om vekten min før, det viktige er at jeg har følt meg bra! og nå har jeg da en periode der jeg ikke gjør det....gleder meg til mannen min kommer hjem, jobber borte lenge av gangen. håper jeg får noen komplimenter som kan løfte meg opp litt:) måtte bare få det ut her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skjønna godt ka du meina. Elle d ve sei, eg har bedre grunn til å føle meg tjukk!!:) Eg 162 høg og begynte på 62 kg. E 28 veke på vei og e no 77 kg. Altso; 15 kg!!Eg e lita og sammentrykt og! Du ser sikkert nyyyydelig ut i forhold til meg!:)

Skrevet

tusen takk rigmora:) fikk et stort smil om munnen nå! jeg syns alle andre gravide er kjempe fine, om de er små,middels eller store...men ikke meg selv, blir noe annet da! men jeg koser meg med magen og bebisen og tenker at jeg må nyte de 10 siste ukene, ikke en selvfølge at vi får oppleve det her! får gjøre en innsats på nyåret, mye god salat;) kos deg masse, og lykke til med bebisen!

Skrevet

Jeg er snart 90 (88)!!!!!!! Hjelpes!!!! Godt det bare er fire uker til termin!!

Var nesten 78 før å da, så økningen er jo ikke enorm da.. Men jeg er bare 165 høg, så d ser ut som jeg skal tippe framover når som helst!

Skrevet

Så godt å lese at folk her inne er normale som legger på seg! lei av å høre på alle dem som..."jeg har bare lagt på meg 4 kg jeg..." lættis:)

Skrevet

Tror det er helt normalt jeg uansett hvordan man så ut fra før å føle seg litt "tykkas" i perioder. Jeg er der nå kan du si i uke 38....har lagt på meg helt normalt ca 12 kg hittil og blir nok noen til, men fader heller.

Kos deg med magen din, du har nok av år senere i livet på å bekymre deg for vekten. :o) Du er sikkert kjempeflott!!

Skrevet

hehe...ser nå av det jeg skrev i det første innlegget at det kan høres ut som jeg fisket etter komplimenter fra dere:) men det var fra mannen min jeg mente altså! men takk for alle svar! godt å høre at man ikke er alene, det er det beste med disse sidene her...finner ut gang på gang at jeg er helt normal:)

Skrevet

ååå.. føler meg også tjukk nå! Er i uke 38 og lagt på meg 14 kg. Har også fått endel vann i kroppen, ser så hoven og pløsen ut liksom... OG har lyst på mat hele tia, kaker, sjokolade! Men har bestemt meg for ikke å være så opphengt i vekta disse siste ukene, skal kose meg jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...