Gå til innhold

Hvor skal dere Oslojenter føde og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at man må være tidlig ute for å søke seg til riksen f.eks så jeg hører med dere allerede nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på rikshospitalet. Har hørt mye positivt derfra, og den kontakten jeg til nå har hatt med sykehuset har vært veldig bra. Veldig freshe nye lokaler er det jo også... (ikke at det har noe å si, men..) Jeg tenkte som så at var det bra nok for MetteMarit, så er det bra nok for meg! =) Søkte forresten i uke ti.

Skrevet

Jeg fødte på Ullevål og var veldig godt fornøyd med det!! Valgte det fordi det er der moren min har født sine barn, og fordi det var veldig "kjent" for meg. Lurt å være tidlig ute å søke ja... Har faktisk bare positive ting å si om Ullevål =)

Skrevet

Ullevål for andre gang, Var veldig fornøyd sist og likte godt barselhotellet.

Skrevet

Ahus fordi jeg gjorde det sist og var veldig fornøyd. :) Ikke freshe lokaler, men det som virkelig har noe å si er hvordan de som jobber der er og de er helt fantastiske! Men man kan jo ha flaks og uflaks...

Skrevet

Ullevål pga barselhotellet.

Fødte på AHUS sist og der fikk jeg ikke sove på hele oppholdet. Var utslitt når jeg kom hjem.

Skrevet

Ullevål, mest pga. hotellet. Vil at pappan skal sove sammen med oss.

Skrevet

Har de ikke pasienthotell på riksen?

Går det an for å bruke pasienthotellet på Ullevål om man føder på ABC-avdelingen?

Skrevet

Nei, de har ikke barselhotell. Tror de kan ha et par familerom, men de kan man ikke regne med å få.

Skrevet

Om man føder på abc på ullevål, får man tilsvarende rom som på hotellet - de er helt like, og er vel nesten som å bo på hotellet, da abc ligger i hotell-bygget. Man spiser i "kantinen" som hører til hotellet, akkurat som de andre hotellgjestene. Mor bor og spiser gratis, mens pappa´n må betale.

Skrevet

Og for å svare på det første spørsmålet ditt - jeg skal føde der, på abc på ullevål :) Har lyst til å forsøke uten smertestillende medikamenter, og har hørt så mye bra om abc. Var på omvisning der i dag, og det var så fint; rolig og avslappet og litt "hjemmekoslig" stemning, og både føderommene og rommene man bor på etter fødsel var flotte :)

Skrevet

Skal føde på ullevål for tredje gang og ser frem til det, har vært veldig heldig og følt at jeg fikk all mulig hjelp og støtte til fødse, amming ol de to andre gangene. Fikk til og med samme fødestue!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...