Gå til innhold

2-3000 kr pr pers til utdrikningslag??!?!?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg eller er det ALTFOR mye penger å bruke pr pers?!??! er ei kollega som skal drikkes ut og fikk 3 forlsag til opplegg...ingen billigere enn 2000...var f.eks tur til Paris, Spa opphold i Tallin osv osv

jeg har iallfall IKKE mulighet til å være med på denne moroa men den prisen der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnsykt dyrt. Hadde ikke vært med på det.

Skrevet

What? Det er det villeste jeg har hørt noen gang. Jeg hadde aldri brukt så mye penger, det er ihvertfall helt sikkert.

Skrevet

syns den var litt veeeel drøy ja....

Går vel ann å finne på noe annet litt billigere vel??

Skrevet

skal høre litt med jentene på jobb - og så evt melde avbud med en gang hvis ikke noe annet billigere kommer på banen!

Skrevet

Høres fint ut det, men jo - det finnes billigere alternativer som blir like bra! Jeg hadde nok heller brukt de pengene sammen med mann og barn, tenker jeg :-)

Men det kommer jo an på om du har mye penger, da. For noen er det i´sikkert lommerusk. Ikke for meg.

Skrevet

nei, det er IKKE lommerusk for meg heller. og har kun jobbet sammen med denne jenta siden juni i år...

Skrevet

Høres helt villt ut!Hadde ikke vært aktuelt for meg iallfall!De må vel skjønne at dette er for mye for mange,må jo være rimeligere alternativer

Skrevet

Det er jo ikke utdrikningslag det er snakk om her da.. Det er jo snakk om en REISE!

Helt sykt.. 500,- er mer enn nok

Skrevet

Det var da voldtsomt! "Kongen him self" som skal drikkes ut eller?

Skrevet

Det var dyrt synes jeg. Synes opp til 1000 kr og kasnkje litt i overkant er greit for en god venninne. Men 2-3000 kr for en kollega hadde nok vært uaktuelt for meg.

Skrevet

Oj, Det var virkelig råflott. Hvis det var bestisvenninna mi, så hadde det vært greit.

Skrevet

Høres ikke ut som om det blir mange deltakere på det utdrikkningslaget. (det hadde i alle fall vært uaktuelt om det var for en kollega)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...