BettyBoob Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 er det bare meg eller er det ALTFOR mye penger å bruke pr pers?!??! er ei kollega som skal drikkes ut og fikk 3 forlsag til opplegg...ingen billigere enn 2000...var f.eks tur til Paris, Spa opphold i Tallin osv osv jeg har iallfall IKKE mulighet til å være med på denne moroa men den prisen der!
Medium fikk guttebass Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Sinnsykt dyrt. Hadde ikke vært med på det.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 What? Det er det villeste jeg har hørt noen gang. Jeg hadde aldri brukt så mye penger, det er ihvertfall helt sikkert.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 syns den var litt veeeel drøy ja.... Går vel ann å finne på noe annet litt billigere vel??
BettyBoob Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 skal høre litt med jentene på jobb - og så evt melde avbud med en gang hvis ikke noe annet billigere kommer på banen!
mayaya Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Høres fint ut det, men jo - det finnes billigere alternativer som blir like bra! Jeg hadde nok heller brukt de pengene sammen med mann og barn, tenker jeg :-) Men det kommer jo an på om du har mye penger, da. For noen er det i´sikkert lommerusk. Ikke for meg.
BettyBoob Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 nei, det er IKKE lommerusk for meg heller. og har kun jobbet sammen med denne jenta siden juni i år...
snirkeline Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Høres helt villt ut!Hadde ikke vært aktuelt for meg iallfall!De må vel skjønne at dette er for mye for mange,må jo være rimeligere alternativer
Lavendel*06*10* Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Det er jo ikke utdrikningslag det er snakk om her da.. Det er jo snakk om en REISE! Helt sykt.. 500,- er mer enn nok
Stratos med 3 barn Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Det var da voldtsomt! "Kongen him self" som skal drikkes ut eller?
~sjiraff~ Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Det var dyrt synes jeg. Synes opp til 1000 kr og kasnkje litt i overkant er greit for en god venninne. Men 2-3000 kr for en kollega hadde nok vært uaktuelt for meg.
Diva Muffin Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Oj, Det var virkelig råflott. Hvis det var bestisvenninna mi, så hadde det vært greit.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Høres ikke ut som om det blir mange deltakere på det utdrikkningslaget. (det hadde i alle fall vært uaktuelt om det var for en kollega)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå