Gå til innhold

Hva gjør dere som

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 100% sykmeldt for å få tiden til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg på også...

Jeg går til fysio to dager i uka, ellers prøver jeg å finne på noe koselig hver dag. Orker ikke så mye da jeg er plaget med bekkenløsning, men lunsj enten hjemme eller på cafe med venninder er jo hyggelig. Handle litt babyting ( litt etter litt...) Jeg leser endel, er på BIM, ser litt på tv, og så baker jeg, og lager middag til kjærsten min de fleste dager. Men det er mye dødtid...

Skrevet

Jeg leser til de eksamenene jeg skal ta når jeg begynner på igjen på studiet i mars. Ellers: litt huslige sysler, kan ikke gjøre så mye om gangen, for da setter kynnerne inn... Men jeg håper å få bakt litt fremover.

Og så strikker jeg, har tenkt å gjenta fjorårets høst-suksess med julegavestrikking mens jeg hører på lydbok. Det var en super høstaktivitet i fjor, og det kan jo lett gjøres selv om man må være rolig fysisk.

Skrevet

Prøver å komme meg ut hver dag. Om så hva bare for å handle litt.

Jeg er heldig som har venner som jobber skift eller er hjemme med barn så vi prøver å møtes så ofte som det klaffer.

Ellers har jeg kjøpt puslespill, men det bar bare gøy en dag og to- så har det ligget der noen uker nå hehe:)

Har også kommet godt i gang med julegavene, tar litt nå og da så slipper jeg og gå høygravid i høysesong med bla lange køer o.l. som det innebærer.

Du kan jo kanskje foreslå BIM treff på dagtid, sikkert andre der du bor som er hjemme- og forhåpentligvis i form til en kaffe:)

Lykke til og god bedring:)

Skrevet

Leverer/henter i bgh.

Rydder og ordner(alltid rot)

Handler dagens middag

Lager f.eks årets julekort

Begynt å handle julegaver, da dette blir vanskelig i desember

Besøker/ får besøk

Leser

Slapper av litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...