Knøttefrøken Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Skal føde der i slutten av des/beg av jan og har bestemt meg nesten helt for at jeg Ikke vil ha epidural, men heller prøve andre metoder. Hva kan jeg da velge mellom?? Jeg hadde tenkt på lystgass, men så fikk jeg høre at det hadde de ikke på Ahus... Andre ting jeg kan prøve? Anbefalinger noen?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Mye forskjellig unntatt lystgass..
Knøttefrøken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 som hva da for eksempel.. vet at det er mye forskjellig, men lurte på hva slags forskjellige??
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe leste bare overskrifta og svarte, men du har jo svaret selv der jo... ;p Kan jo prøve akupunktur, eller legge deg i badekaret for å lindre smertene:) Jeg skal nok stå over alt "kunstig" denne gangen også, å heller bruke varmt vann igjen. Sist satt jeg bare i dusjen og det hjalp, (jm måtte nesten bli streng i stemmen for å få meg ut derfra) men nå skal jeg i badekaret!!!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Har fått en brosjyre derfra når jeg fikk bekrefta fødeplass, har ikke du? Der står det hva de kan tilby å ikke. Husker ikke alt nå dessverre:/ Veit de har petidin (morfin), å sånne kapsler tror jeg de også har som blir satt rett under huden for å få fokuset vekk fra fødesmertene, epidural som du skriver, akupunktur, badekar... Å så husker jeg ikke... Har ikke lest så nøye i den da jeg SKAL klare meg uten, samma hva slags smerter som melder sin ankomst...
Knøttefrøken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 ok... ja jeg får spørre neste gang jeg er hos jordmor kanskje om hva som finnes.. Jeg fikk en sånn brosjyre når jeg fikk bekreftet plass ja...men tror du jeg klarte å ta vare på den???HAHA det svimehuet jeg er har klart å vimse bort den da vettu...men takk for svar:-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe ja man har vel nok av reklame og "søppel" liggende, så en liten brosjyre forsvinner vel rimelig fort;) Bare hyggelig, veit ikke om du ble noe klokere av svaret, men det beste er å rådføre seg med JM å høre hva hu har å si:) Hu bør ha peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå