Knøttefrøken Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Skal føde der i slutten av des/beg av jan og har bestemt meg nesten helt for at jeg Ikke vil ha epidural, men heller prøve andre metoder. Hva kan jeg da velge mellom?? Jeg hadde tenkt på lystgass, men så fikk jeg høre at det hadde de ikke på Ahus... Andre ting jeg kan prøve? Anbefalinger noen?
JonathanTheamamma Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Mange av jordmødrene setter akupunktur, også har de badekar som kan brukes. Det synes jeg var veldig godt sist gang ihvertfall Tror de har alt utenom lystgass.
♥lurelure♥ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 de er veldig gniten med epiduralen..... snakket med min jordmor om det i dag. Hun innrømmet det også da jeg stilte det spørsmålet.. De bruker mer mofin/peditin....
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 De har det meste, men ikke lystgass. For dårlig og gammelt ventilasjonsanlegg fikk jeg høre av jordmødrene der. Anbefaler epidural å det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå