Gå til innhold

Hvor mye må vi betale for forloveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i Thailand neste år, og skal ha med kun vår nærmeste familie. Men jeg lurer også på å ta med meg forlover, som er min beste venninne. Men da må hun jo også få ha med kjæresten sin.

Men hva/hvor mye bør vi dekke for henne eller de to? Reise? Opphold? Begge deler? Må vi spandere på kjæresten også?

Om vi ber de med, er det selvsagt ingen tvang at de skal være med heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere MAA jo ikke betale noenting. Som du sier er det jo ikke tvang at de blir med.. Men om du feks vet at hun har daarlig raad, (og dere har litt mer penger i budsjettet) kan du evt tilby aa betale deler av hennes billett (typen maa nesten ordne seg selv mener naa jeg da)

Skrevet

Takk for svar :)

Blir nok til at vi betaler noe for henne, men vet ikke hvor mye. Kjæresten får nesten betale selv...

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg hadde gjort... Men ei venninne av meg som er gift med en fra Finnland valgte å betale for hans forlover ettersom at de skulle gifte seg i Norge og han skulle være med. Vet ikke helt om jeg hadde gjort det. Føler det hadde vært opp til forloveren selv å velge om han/ hun vil være med - med mindre dere er avhengig av å ha de der som vitner...

Skrevet

Min forlver kommer fra utlandet når vi gifter oss i Norge, men vi betaler ikke hennes eller hennes sambo sin reise. Men dersom hun kommer alene torsdagen før bryllupet, og hennes sambo kommer fredagen, får hun bo sammen med oss hos svigers. Natten før bryllupet betaler jeg hotellrom, og da skal min forlover bo sammen med meg, men hennes sambo må ordne med hotell selv.

Skrevet

ville ikke betalt noe jeg men...

Skrevet

Takk for svar :)

Da vet jeg iallefall at ikke alle forventer at man skal bli betalt for, så får det heller bli en "gledelig overraskelse" for henne om vi sier til henne at vi kan betale så eller så mye...

Skrevet

Vi gifter oss i Roma, og betaler fly og hotell for min forlover, men ikke for samboeren hennes. Det er jo ikke hennes "feil" at vi drar så langt avgårde, og jeg må jo ha henne der. Dessuten vasser hun ikke akkurat i penger....

Forloveren til min kommende mann derimot er stinn av penger, men ble tilbudt at vi betalte - noe han avslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...