Gå til innhold

Rart spm sikkert, men grønn bæsj..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 3 mnd og har i går og i dag hatt grønn avføring... Samtidig er hun veldig urolig og sutrete.. Har dette noen sammenheng? Hvorfor blir bæsjen grønn når hun kun får morsmelk , da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) jeg har hørt det at om baby får litt grønn bæsj så kan det være at hun har litt urolig mage, at hun kanskje kan ha reagert på noe du har spist? jeg merker det at om jeg spiser løk så blir vesla urolig å får grønn bæsj..

Skrevet

Bæsjen blir grønn når baby kun spiser den første melken, og ikke får i seg den siste fete melken. Kanskje hun er så urolig at hun ikke har tid til å tømme puppene ordentlig, eller så blir hun urolig fordi hun ikke får i seg alt... Ikke greit å vite, men de blir gjerne så opptatt av andre ting rundt 3 mnd at de ikke har roen over seg når de skal spise.

Skrevet

Kan fakisk være at hun får tenner. Gutten min hadde grønn avføring en stund før den første tannen kom,.så ble den normal igjen:) Trenger ikke være værre enn det:) Gutten min ligger aldri lenge til brystet nå(er 5 mnd) men har gul avføring for det.

Skrevet

Var på helsestasjonen i sted og da spurte jeg om grønn bæsj. For mini har har grønn bæsj en god stund nå, og hun sa at all grønn bæsj er fin bæsj. Før i tiden mente de at det hadde med underernæring å gjøre, men det har de gått bort fra og det er helt naturlig med grønn bæsj visstnok. Så lenge det ikke var mye slim og andre rariteter i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...