Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har så lyst på Hamar julebrus. (heter ikke den det???) Små glassflasker med hvit etikett. Noen som vet hvor man får kjøpt i Asker/bærum /Oslo- området?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 johoooooo! På vei ut i bilen.......
superk Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bor i Hamar. Her har de brusen alle steder. Sitter og drikker nå. NAM!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Heldiggris! Jeg dro på meny på majorstua, men de hadde ikke fått
Kosemamma´n Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Mmmmm!!!! Verdens beste julebrus!!!! Hadde tenkt å vente til desember, men klarte ikke å holde meg! Løsningen for deg må jo være å flytte til Hamar!!! Hi hi...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Den julebrusen der selges på REMA og SPAR i tillegg ihvertfall! Har sett den på alle butikkene nå som jeg har vært på ihvertfall! Bor på Østlandet jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå