Gå til innhold

Hva er det dr.Yppert egentlig holder på med????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er h*n shizofren??? Kanskje h*n egentlig er pasient og ikke lege?

Eller er h*n bare en notorisk nick-stjeler???

Og hvilke andre nick er h*n registrert med tro???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ennå ikke har skjønt hva han driver med, trur jeg det er dags å gi opp. ;o))

Skrevet

Ække alle som sitter her 24-7, vettu!

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller, kansje jeg bare er litt mer snartenkt da ;o))

Skrevet

Skal la deg få leve i villfarelsen....

Skrevet

cat68 : du er motbydelig sånn som du svarer.....trodde du hadde mere vett i hue,etter det du har opplevd, det ser ut som du koser ræva de, om du får slengt noe dritt.

Og ser at du hater de anonyme like mye som yppert...litt småforelska, siden du beskytter han hele tiden......

Skrevet

Som jeg svarer?? hva i alle dager er det som er motbydelig i det svaret mitt. At jeg forteller at jeg ikke er her 24/7, det stemmer jo det. Og jeg har virkelig skjønt hva Yppert driver med og hvorfor.

Og kjære elskede anonym. Sorry å måtte skuffe deg, men jeg er nok fortsatt like forelsket i min mann jeg.;o))

Skrevet

Og nei jeg hater ikke anonyme, jeg hater ikke noen.

men det er djævlig vanskleig å se forskjell på dere.

Skrevet

Aha... så Cat.68 er et av Dr.Ypperts alle nick??

Skrevet

Må nok skuffe deg der også jeg. Siden det er fler brukere her inne som møtt både meg og Yppert så er det ikke så veldig vanskelig å bevise det heller.

Skrevet

Hvis du Cat.68 vet hva dr.Yppert driver med...kanskje du kan forklare hvorfor jordmor Siri (??? eller er det dr.Yppert som har stjålet det nicket også???) anklager h*n for å ha tatt moderator Hannahs nick da??

Skrevet

Vettu hvorfor han gjør slike ting får du heller ta opp med han. han får stå for sine handlinger selv, men jeg er skjønner akkurat hvorfor han driver på akkurat som han gjør overfor de anonyme.

Skrevet

Det er jo ikke bare de anonyme h*n svarer så surt til da. Skulle nesten tro det var slutt med dama eller at h*n var underernært på et eller annet...

Men dere er vel h*ns faste fanclub, så dere holder vel sammen i tykt og tynt der oppe i grisgrendte Trøndelagstrøk...

Regner med dere boller dere sammen og ser Berlinerpoplene alle i hop

Skrevet

Jepp, You got it all right ;o))

Skrevet

Kos dere da! Spiser vel bare junkfood og tar fettsuging etterpå??

Skrevet

jepp, effektivt som faen. har du ikke sett bildene på hjemmesiden min ??

Skrevet

Og her fråtser Annie i sitt eget meningsløse oppgulp. :-)

Skrevet

Takk Cat.. for at du holder rompa til den anonyme kalk...fi.... varm i mitt fravær:-)

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på hvor mange nick alle andre har, så jeg foreslår et stemmesystem. I hele desember kan vi stemme på hvilken bruker vi ønsker å "avsløre". Den med flest stemmer får offentliggjort alle sine aktiviteter på DIB gjennom hele året. Det hadde vært moro. Eller en månedlig avstemming? Da kunne vi rotet i mange brukere i løpet av et år. Det kunne nok holdt mange på matta tenker jeg............................hehe.

Skrevet

den konkuransen vinner jeg Sardinen:-) Har ikke kuppa ditt nick ennå, men har sikret meg webmaster Janne sitt nick i dag, så jeg får en travel tid i møte inne på Ris Og ros:-.)

Skrevet

Herlighet....

Både hva gjelder selve innholdet i tråden, alle svarene og alt den refererer til....

Lurer på hva det er som gjør at tilsynelatende voksne mennesker kan lire av seg så mye frekke slibrigheter som enkelte av traverne her - gjelder generelt på kranglesiden, og ikke spesifikt denne tråden.

Dersom man virkelig mener alt man trøkker utav seg av frekkheter, er det patologisk - og dersom man gjør det med en eller annen merkelig form for "humor", er det minst like patologisk - om ikke mer.

Skrevet

Dagens naive spørsmål: Åssen får dere til å lage flere nick? Hjelp en dataukyndig annie nå da.

Skrevet

hemmelighet... sier det hvertfall ikke til "annie":-)

Skrevet

Slem som alltid. Da får jeg fortsette min kummerlige tilværelse som annie.

Skrevet

jasså??? ikke lite frekk du da, som kaller voksne folk for "travere".. Du skulle vært innrapportert for hets og sjikanering av oss andre brukere!! Jeg er vel for pokker ingen hest:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...