<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vil ikke være hysterisk, men mener å ha lest en plass at det ikke var bra for babyen . Noen som vet ?
Gjest mphs Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Du bør ikke bare i offentlig boblebad når du er gravid. Dette på grunn av alle bakteriene.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Spurte jordmor om dette, hun sa at det kunne være farlig pga bakteriene. Men hadde man boblebad hjemme så var det ingen fare, da var kroppen motstandsdyktig og vant til bakteriene
Labambie Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Dette må jeg si er litt interessant. Jeg og ei venninne er på badeland på Clarion på Gardermoen,for dere som er kjent. Der er det varme terapibassenget og boblebadet i samme basseng,kun en trapp ned i boblene. Vil det da si at hele det bassenget er fy fy for meg da? Det gode varme vannet? Jeg har ikke vært i boblene,men har da koset meg fælt i det varme vannet grunnet bekkenet mitt. Det er jo klorvann.. Hmmm
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for svar Da lar jeg vær å hoppe i boblebadet :0) Får heller kose meg med svømmingen
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Hei Labambie Det er dit jeg har tenkt meg og hadde gledet meg til dette terapibassenget. tenkte også at dette måtte være bra for bekkenet....hmmmmm...skal til jordmor på torsdag så da skal jeg spørre spesielt om dette bassenget
Labambie Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Trodde det var boblene som var farlige jeg da.. For det varme vannet inneholder jo like mye klor som vanlig svømmehall-vann,bare varmere.. Så dette kan vel ikke være farlig? Huff,jeg blei usikker jeg! Hehe! Si ifra hva jordmora sier da.. Jeg elsker iallfall å bade der.. Etter en time med svømming,så er det nesten så jeg sovner i det varme gode vannet..
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2007 He he he Gleder meg til å dra dit ! Tror jeg hopper i terapibassenget i dag og koser meg jeg:)Skal gi beskjed om hva jordmor sier:)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Det er boblene som kan være farlig! Man kan bade i offentlig bad så lenge man ikke har hatt vannavgang. Man blir annbefalt å ikke ta boblebad i det hele tatt mens man er gravid fordi det kan stimulere til en for tidlig fødsel og i værste gang sette igang fødselen. Vi har også boblebad hjemme , men jeg har ikke brukt det i det hele tatt i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Dette tror jeg er sånn rundt prat igjen.............bobler setter igang fødselen?, tror ikke så mye på det. Sikkert tilfeldig fra person til person. Jeg bobbla i bobblekaret mitt ihvertfall 2-3 ganger i uke med min første, og for å si det sånn.................ho kom ikke for tidelig, heller 4 dager over tid. Ikke noe jeg gidder og tenke på isåfall.................
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Det er pga bakteriene... har hørt med legen min om det. Tenk deg alle de ureinslige ekle folka som er oppi et sånnt kar i løpet av en dag da:) ikke blir de skikkelig renset heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå