MissUnderCover Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 sikkert ikke hva hun er ute etter, men jeg har en ford mondeo stv 98 mod, den ligger vel i den prisklassen nå tror jeg, og jeg er knallfornøyd med den! Bruker lite diesel og masse plass...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har selv en BMW. Har hatt den i snart to år. En diesel-bil. Tror jeg har brukt.. Tja.. Ikke mer enn 1000kr i rep. Motorene på BMW er ganske greie. Det som er probl me BMW (som jeg har merket) er det elektriske og jordingsfeil. Men, det er dit pengene har gått, pluss at jeg måtte skifte turteller (som kostet 600, men har man skiftet en gang slipper man det igjen, som oftest) Bilen min er 1986mod. Dessuten er deler billige på BMW´ene og det er et pluss. Jeg har vært så heldig me å ha en nabo som importerer og selger biler. Kjøpte bilen helt fiks ferdig og reparert me omreg.avg. for 35000. Han kunne fått den for mer, men pappa og naboen jobber sammen, så den bilen tjente han ikke noe på. Vanligvis tjener han mellom 10-3000 på de bilene han rep og selger videre.... Det som er VIKTIG å tenke på, er: *Skift olje etter 6000km. Du sparer motoren, oljen er alltid ny. *Skift frostvæske annethvert år, så man får frostvæske som ikke bare er der, men samtidig smører alt ve at det ikke bare er det gamle. Da smører det ikke. *Vask bilen - inni og utenpå. Viktig å ha matter inne i bilen slik at det ikke blir fukt og at det ruster. Viktig å vaske me høytrykkspyler i alle kriker og kroker under bilen, for å fjerne salt og lign. Gjerne en gang i mnd.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 kommer jo litt ann på om hun vil ha en typisk råne/ungdomsbil.. men siden det er hennes første trenger den ikke å koste all verden,men den må jo selvsagt være god og kjøre og at hun slipper å påkoste mye på den.. ville selv sett på vw golf,vw polo eller honda. bmw fra 90-93-94 er det mye problemer med. spesielt 3 serien. så det kan komme til og koste mer enn det smaker..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 ford fiesta hadde jeg som første bil, heldt greie og lettkjørte biler
anesam Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for tips! :-D skal kikke litt på finn ol.. tar gjerne imot flere tips.. trenger ikke være en typisk ungdomsbil, men den bør helst holde en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå