oftebustat Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Str på magen min varierer fra dag til dag. Idag er den veldig liten og igår var den stor, og sånn er det ofte. Jeg er i uke 14 med tvillinger.Noen andre som har det sånn? Det var ikke sånn sist jeg var gravid. Jeg uroer meg sikkert uten grunn, men greit å høre med dere:) oftebust@t har TO barn i magen
Niem og Patrick Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Sånn var min også i begynnelsen Den var 'gravidformet' om kvelden, men på dagen såg jeg bare fet ut.. hehe..
oftebustat Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det er det som er med den første tida; jeg føler meg også bare fet
Adriansmor med tulla Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 i beg er det sånn ja=) er mest oppblåst på kvelden...det går seg nok til når du er kommet lengre på vei=) åsså tvillinger da så spennende...Lykke til med resten av svangerskapet=))))
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 kan ha noe å gjøre med hvordan babyene ligger i magen kanskje? de har jo litt tumleplass enda, så de kan jo turne litt rundt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå