lillse Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er innom her av og til, og har lagt merke til deg....Er det mulig å være mer sur og ufordraglig...??? La folk få prate om det de vil, uten at du legger dine sure meninger inn i det! Ville bare si det... Takk og farvel!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kanskje h*n er en av Dr.Ypperts alle schizofrene nick i fra dib?!?
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Glemte du anonym-boksen, eller er du bare stein hakkende stokk dum? Bruk PM eller hold kjeft, sklia!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 øøh jeab, hadde innlegget virket mer intelligent dersom h*n signerte med anonym?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ehhhh... Det var dette med nick og sånn i angrep, da...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Vi hater deg også lillse, eller hva pokker du kaller deg! 4ever & ever!! Du burde ikke hetse folk på den måten, vet du, for det straffer seg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 "lillse Jeg er en kvinne født i 1980 -------------------------------------------------------------------------------- Hjemmeværende husmor fra et lite sted utenfor Bergen. Venter nå nummer to, og tror dette kommer til å bli de lengste 40 ukene i mitt liv!" -Det tror jeg også!!! He he.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke firekte, jeg ordla meg kanskje litt keitete. Men når man liksom skal lage anonym hetsetråd, og glemmer å signere som Anonym, da har man virkelig nådd bunnen.
bixit Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Sklier og fettnakker, jeg har lært så mange nye stygge ord siden jeg meldte meg inn i BIM
lillse Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2007 Var aldri min mening å være anonym! Ville heller ikke at diverse kloke hoder ( f.eks. jeab....) skulle blande seg inn i det. Ville bare få ut litt irritasjon, trodde det var det disse sidene var til for.... Sklie...veldig kreativt... Lurer også på hva profilen min har med dette å gjøre...??? Og til hun som truer med at det straffer seg....hva da? Skal hun komme hjem til meg å gi meg stryk...??? Eller skal hun boikotte innleggene mine ( ca 2 i året...) Sist, men ikke minst, en kritiker må da tåle kritikk, eller hva...
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Selv om det står "Kranglesiden" øverst på siden her, så vil ikke det si at du kan legge fra deg hva som helst av oppgulpet ditt her uten å få svar på tiltale. Hvis du leser litt mer enn overskriften så vil det forresten kanskje demre for deg. Eller kanskje ikke. Ikke prøv å skjule intensjonen med innlegget ditt bak en idiotisk unnskyldning om at det er "kritikk", for dritt kan du servere på en PM hvis det er så viktig for deg å fortelle folk at du ikke liker dem. Da unngår du jo også at 'kloke hoder (f.eks. jeab....)' blander seg inn. Her kan du nemlig ikke reservere deg mot svar fra enkelte. Men det viktigste var vel å få hengt ut noen i alles påsyn, var det ikke?
*Mamma-i-Mars* Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 DOKKE ER SÅ BARNSLIG, Å DERE SKAL BLI FORELDRE! SKULLE IKKE VÆRT LOV
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 dere får som dere gir!!!! DERE ER SISTE SOM BURDE SNAKKE OM PERSONANGREP OSV.... dere lider av noe som sterkt kan kalles dobbeltmoral og hvis det finnes psykiatrisk avd i nærheten av dere så ta dere en tur.... mer ufyselige ekle kjerringer enn dere skal man lete lenge etter... tror dere at det å ha status som dronningen av kranglesiden er tøft tar dere feil.... skulle ønske folk rundt dere visste hvor lei vi er av oppførselen deres og så alt dere spøy ut av dere... moderator må snart kunne kaste dere ut eller noe, for gurimalla, verre har jeg ikke bort i.. på tide å melde seg ut av denne klubben nå jenter, get a life.!!!
yummymummy78 Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 jeg har ikke tenkt å legge meg ut med noen her, men dette innlegget ble det vanskelig å ikke svare... du kan ikke anklage og kritisere andre for personangrep når du selv bedriver det samme. du anklager innskrivere om å være psykisk ustabile eller syke. er ikke det et personangrep? du fremstår heller ikke som en koselig og varm person med ditt innlegg, så beskyldninger om at andre er "ufyselige ekle drittkjerringer" blir bare komisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå