Gå til innhold

Han vil ikke sove i sengen sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld når jeg legger han i sprinkelsenga begynner han å sparke med føttene og veive med hendene, ligger veldig urolig og sutrer. Begynner så å gråte skikkelig.... Han er nå snart 5mnd, og det er nå den siste måneden har hatt problemer med å få han til å sovne i sin egen seng. (Da han var mindre la jeg han bare ned også sovnet han av seg selv.)

Ender opp med at jeg ammer han i senga vår, og da sovner han med en gang etterpå.. Han blir da liggende i vår seng.

Har prøvd å flytte han over i sin seng, men da våkner han tvert, også er det påen igjen med kaving og gråting...

Tror dere han kommer til å finne roen i sin egen seng igjen til slutt, om jeg fortsetter med å prøve å legge han i sin egen seng først...?

Tips....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe godt råd for jeg er i samme situasjon selv.. Celine(4 mnd) sovner på puppen, det har hun gjort en god stund nå, og det er kjempeslitsomt.. Før la vi henne bare over i sin egen seng da hun hadde sovnet og det gikk kjempefint, men nå våkner hun og det er hyl og skrik! Hun skriker så fælt at jeg syns ikke at jeg kan la henne ligge sånn, hun vræler!!! Hun roer seg ikke før jeg ammer på nytt..

Tenkte en stund at det kanskje var for at hun ikke er ordentlig mett! Ammer bare enda, men har tenkt og begynne med litt grøt snart og da ser jeg jo om det er sult eller trass! Jeg heller mer til det sistnevnte!! Hun er nemlig en meget bestemt ung dame.. hehehe...

Godt og høre at flerwe sliter, begynner og bli lei at sambo sover på gjesterommet og vi i dobbeltsenga!! ;)

Noen som har noen gode råd?? :)

Skrevet

jeg fikk i tips av helsesøster å gi det siste måltidet på rommet til snuppa.mørkt i rommet,bare lyset i fra gangen som skinte inn.pratet ikke elle noe sånt.ga bare mat og kos til hun roet seg.la henne så over i egen seng,og var kun i rommet ca tre min.lot døra stå åpen så hun kunne høre oss og se lyset fra gangen.

nå kan jeg legge henne og bare gå ut med en gang,men lukker aldri døra før hun har sovnet

Skrevet

Prøv med flaske når h#n ligger i sin egen seng.. Du har ikke kommet så langt at h#n sovner av seg selv da, men dere får iallefall dobbeltsengen for dere selv.. :) Er jo et skritt på veien...

Min på snart 8.mnd har vært sånn, han skulle ha puppekos til han sovnet, å våkna med en gang jeg prøvde å lure han bort til sin egen seng.. Når han nå ikke sovner av seg selv, har jeg bestemt meg for at dobbeltsenga er hellig (iallefall før kl 2), så da blir d flaskekos i senga hans.. Funker.. :)

Skrevet

Samme problem sliter jeg oxo med , ho nekter blankt å ligge i sin egen seng....,m ikke tar hum flaske heller , så det får ikke blitt no "flaskekos" på senga.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...