2 blå :-) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har testet negativt, men alikevell er gravid? Er over IKM og har testet negativt, med sånn ''strimmel'' fra billigtester.no. Noen som har erfaring med dette? Burde jeg heller ta en CB? Har ingen tegn på at tr skal komme. Fint om noen hjelper meg litt her...
Jippi! Maibaby! Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men er i samme situasjon... Har tatt billigtest midt på dagen i går, men tenkte å ta en cb i morgen tidlig.
Tobarnsmammaen Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har også lurt på dette og har fått vite at det kan ta opptil 14 dager etter IKM før en graviditet slår ut. www.pernille.info er en bra side som omhandler dette. Sjekk den ut! Og lykke til!
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 er 18 dager over IKM... fortsatt ingen tegn til tr.. skal ta en ny test i kveld.. siste tok jeg for en uke siden som var neg... blir denne negativ, tror jeg at jeg ringer å bestiller meg en time hos lege
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Her å to dager over neg på testen og ingen mens...Jeg pleier å være på dagen med mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå