TePa Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet litt om det? Hvor lenge er det vanlig at de varer o.l. Finner så lite om det på nettet. Og ikke minst hvor langt tid tar det ca før en test vil slå ut etter en slik blødning? *Håper på svar *
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde nok festeblødning når jeg ble gravid med litjpia. Jeg hadde ingen symptomer på at jeg var gravid og fikk menslignende blødning 5 dager før jeg skulle hatt mensen. Trodde mensen kom for tidlig og var sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg blødde hele dagen, fra morgen til kveld og så mye at jeg brukte tamponger. Av en eller annen grunn var jeg ikke helt sikker på om dette var mensen så jeg testet meg 5 dager etter denne blødningen (samme dag som jeg skulle hatt mens) og da viste den uten tvil positiv. Det er da min erfaring....
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde festeblødning da jeg ble gravid nå. EL var på dag 16 og på dag 22, 23, 24 og 25 hadde jeg litt lyst blod på papiret. Bare en gang dagen. IKM på dag 28, testet positivt på dag 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå