Enliiitentil? Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vil ta noen bilder nå som gullet er 7 mnd, tok da hun var 3 mnd og, så passe med bilder nå... til julegaver og:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 www.aktomedia.no Ingen typpisk babyfotograf, men fotograferer det du vil. Han kommer også gjerne hjem til deg, hvor barnet føler seg trygg. HVis avstanden er innen 5 mil fra oslo. Ta en titt! Vi er veldig fornøyde:) Greie priser og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå