Enliiitentil? Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Lurer på å ta bilder av gullet, men vet ikke om noen som har noen gode tilbud. Hun er 7 mnd... tok da hun var 3 mnd også, men er jo litt større nå
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 www.moment.no Vi brukte de til bilder av lille og de ble fantastiske!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 men nå er han fantastisk i utgangspunktet da:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 www.aktomedia.no Han kommer også hjem til deg, hvor barnet føler seg trygg, om du bor innenfor 5 mil fra oslo. Veldig fornøyd med han. Ikke direkte babyfotograf, men fotograferer jo det du vil at han skal fotografere:) Dyktig!
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Har bruk moment flere ganger (ligger bilde av snuppa der), og er kjempefornøyde!!!!!! (www.moment.no) Har også prvvd Sjøwahl, var superfornøyd der også. Dette er begge "kvalitetsfotografer" med veldig godt rykte i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå