Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor får jeg tak i det? Ønsker helst å bare kjøpe gaffel, ikke hele sett, og ikke i sølv. Anbefalinger? Tips?
♥ McQueen♥ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Tupperware selger ergonomisk barnebestikk som er veldig lett for barnet selv å holde. Men dette er gaffel og skje. Du var jo kun ute etter gaffel. Men jeg anbefaler dette på det varmeste. Kun fått positive tilbakemeldinger på det:)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ok, takk, er sikkert bra, må bare vente på neste tupperwareparty...
♥ McQueen♥ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Om du vil kan jeg sende det til deg... Så slipper du vente..
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Sender deg en pm jeg om det blir aktuelt, Ønskte meg boksåpneren av mamma, så skal bare høre om hun får tak i den eller om jeg skal bestille den av deg også, om du har den da?
♥ McQueen♥ Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ja har den også. Om du bestiller begge deler, betaler jeg porto! Send meg en pm om det blir aktuelt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå