Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Til andre som gir flaske: Jenta vår har begynt å sove litt lenger, til ca 07. Er det da på tide å gi grøt som første måltid? Hittil har jeg gitt flaske i 06-tiden og grøt etterhvert som hun blir sulten. Problemet er at når hun begynner å bli sulten i 09-tiden så er hun samtidig så overtrøtt, så grøten glir ikke så lett ned. Sutrer og gnir seg i øynene med hendene fulle av grøt.
wirre;o) Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Da hadde jeg gitt henne grøt klokken sju. Om ikke klarer du kanskje å få henne til å sove før klokka ni, sånn at hun kan få frokostgrøt da? Kanskje...
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Vi gir melk da han vokner mellom 6 og 7. Somregel så sovner han igjen da og sover en time eller to til;) Så gir vi grøt når han blir sulten mellom 10 og 11.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Etterhvert så starter man kanskje med grøt som første måltid ca kl 08? Dvs våkner kanskje kl 07 og bruker litt tid på stell og kos og spiser etterpå? Jenta vår er så skrubbsulten kl 07 at her skifter vi kun bleie i en fei og setter oss til bords... Hun sovner kl19.30...etter å ha fått grøt kl 18 og litt melk kl 19. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå