Gå til innhold

Jeg ELSKER oppussings-program på tv'n =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 2 3 oppussing er på Kanal Fem nå, og det er sååå moro. Litt harry med den te-pausen og blåse-i-fløyta-opplegget men ;-p (60 Minutes Makeover heter det vel på ordentlig)...

Er så moro å se hvor fin folk får det, og hva som går ann å gjøres. =) ååå, skulle ønske jeg var flink til slike ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, da er vi to. Også liker jeg godt å se på matprogram jeg da

Skrevet

Jeg er også veldig glad i oppussingsprogrammer! Bare ikke det som Hilde Hummervold hadde en stund, for de gjorde så dårlig jobb og hadde dårlige løsninger. Men ellers er det kjempegøy å se andre pusse opp og kanskje få noen tips til fikse løsninger selv :) (Sjelden jeg prøver noe selv da, men moro å sitte og drømme ;) )

Skrevet

Enig om det angående Hilde Hummelvold... såg jo på det uansett, men var mye rart der ja ;-p hihi... Matprogram er også sååå bra...

Ikke ofte jeg gjør noe selv, men er moro å drømme seg vekk ja... hihi. Vi driver jo å skal kjøpe oss hus nå, og jeg skal få lov til å male på stua. GLEDER meg... innrede slik vi vil ha det... jihii

Skrevet

Badet til min kjære bestevenninne blei kjendis i forrige uke! Det var litt moro.. På tv3 programmet "Dekor ute og inne"! Satt å fnisa litt for meg selv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...