Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 1 2 3 oppussing er på Kanal Fem nå, og det er sååå moro. Litt harry med den te-pausen og blåse-i-fløyta-opplegget men ;-p (60 Minutes Makeover heter det vel på ordentlig)... Er så moro å se hvor fin folk får det, og hva som går ann å gjøres. =) ååå, skulle ønske jeg var flink til slike ting...
Babyønske �� Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe, da er vi to. Også liker jeg godt å se på matprogram jeg da
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er også veldig glad i oppussingsprogrammer! Bare ikke det som Hilde Hummervold hadde en stund, for de gjorde så dårlig jobb og hadde dårlige løsninger. Men ellers er det kjempegøy å se andre pusse opp og kanskje få noen tips til fikse løsninger selv (Sjelden jeg prøver noe selv da, men moro å sitte og drømme )
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Enig om det angående Hilde Hummelvold... såg jo på det uansett, men var mye rart der ja ;-p hihi... Matprogram er også sååå bra... Ikke ofte jeg gjør noe selv, men er moro å drømme seg vekk ja... hihi. Vi driver jo å skal kjøpe oss hus nå, og jeg skal få lov til å male på stua. GLEDER meg... innrede slik vi vil ha det... jihii
Labambie Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Badet til min kjære bestevenninne blei kjendis i forrige uke! Det var litt moro.. På tv3 programmet "Dekor ute og inne"! Satt å fnisa litt for meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå