mei&mi + marcus :) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Kom ikke noe strek de første minuttene,så da tenkte jeg,neivel ingen strek..utålmodig som jeg er! Så jeg kastet den i bosset.. Så gikk det ca 10 min så tenkte jeg at jeg skulle no sjekke for sikkerhets skyld.. Og her er altså denne svaake streken!! Er en quick respons test.. Hender det at det bare dukker opp streker etter de 5 minuttene man skal vente?? Kan godt være den kom innen 5 min men som sagt så kastet jeg den..
babyimagen!! Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 akkurat det samme skjedde meg med med en quick response test. skikkelig irriterende. jeg var IKKE gravid.............
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 dette skjeddemeg og for maaange mnd siden, og jeg var gravid. Lykke til=)
mei&mi + marcus :) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for det.. Tar en ny test om noen dager jeg,så får vi se om det stemmer... Og da skal jeg stå å se på den i 5 minutter før jeg kaster den! Spennende!! Lykke til dere også!! )
Vesla89 - Er lei! Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk også en svak strek, som var mørk i ene enden... Testen er lik enda, men ikke tatt noen ny enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå