Gå til innhold

Noen kvinnfolk er bare litt for mye av det gode

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har stadig diskusjoner med folk som jeg må forsvare amming osv for... at jeg heller vil være hjemme sammen med familien min enn å feste, shoppe, osv. Ikke bare det, men noen folk skal jo ikke amme heller, nei, det er vondt, det blir for slitsomt, blir for avhengig av mamma, pappa m¨ta del og og gi flaske osv. HELT GREIT: Skal ikke legge meg en dritt borti hva folk gjør innenfor huset sitt, MEN å dele permisjonen opp med far (f.eks. 50750) DEEET er fy å si det!!!

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, veit ikke helt hva jeg skal si her, samboer begynte å snakke om nestemann (hei hei, brems litt da!), og at han kunne tenkt seg å ta permisjon fra en evt jobb om jeg fremdeles studerer da. Da fikk jeg samme følelsen som da vi ble enige om at vi ikke skulle kjøpe gaver til jubileet vårt i år; i prinsippet enig, men det hørtes ikke så morsomt ut likevel :P

Neida, far er da delaktig, selv om man ammer og ikke gir flaske i det hele tatt, og det bør ikke være noe problem å dele permisjonen. Den tid, den glede. :)

Skrevet

anne-b. Jeg må bare innrømme at jeg også i prinsippet er enig i at delt permisjon er fair... men ønsker jeg å dele en evt neste permisjon? Eh nej.Hehe. Kan ikke mor få et år først da, også far få sin ekstra kvote oppå der igjen liksom?! synes det hadde vært bedre jeg.

Shoppe går det vel forresten ann å gjøre selv om man ammer? Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...