Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Skal ut med jobben neste helg. Kan jeg spise dette da?
mine små alver... Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Gravid eller ikke...jeg ville aldri ha spist det..........Uansett! Gå inn på martportalen å se da vel:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 He he...greit nok det. Var inne på matportalen. Stod ikke noe spesifikt om det. Men er usikker på hvordan de tilbereder dette (røykt, kokt eller noe slikt), så jeg hadde håpet noen her visste om det er trygt:)
Phantom´ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Smalahode er i alle fall ikke rått kjøtt. Har bare fått det servert, men da var det i alle fall varmt. Vil tro det først er saltet, så stekt i ovnen??? Ikke helt sikker, men det er i alle fall ikke bare saltet eller røkt. Så jeg vil tro det er trygt!
Phantom´ Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Gikk inn å sjekka oppskrift. Det er først svidd, så saltet, så røkt. deretter kokt i 2-3 timer. Altså helt trygt i forhold til å være gjennomkokt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ahh...smart! Tusen takk for hjelp!
mamiladi Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Det er trygt å spise pinnekjøtt, og smalahove blir tilberedt omtrent likt. Så da er det vel trygt å gafle innpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå