madde på pergo Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har bare lyst til å få ut litt her!!! Jeg har vært sammen med faren til barnet mitt i 5 år og vi har en datter sammen på 3 år. Vi flyttet fra hverandre for 1 år siden og jeg har funnet en ny fantastisk mann! Vi møttes for 4 mnd siden, og har på den korte tiden rukket og kjøpt hus sammen, og prøver nå å bli gravide... Vi har det utrolig bra, og hver dag er som en drøm.(selvfølgelig opplever også vi den grå hverdagen) men, har aldri i mitt liv hatt det så bra! Det jeg er redd for er hva andre tror og mener, jeg vet at man ikke skal bry seg om det men, tenker på det allikevel! Foreldrene våre syntes til og med det var tidlig at vi kjøpte hus sammen, og hvordan vil de reagere når vi sier at vi skal ha barn???!!! Synes jeg hører de; "tenk hvis du blir sittende igjen med 2 barn alene" Men, jeg er villig til å ta den sjansen! Nettopp fordi jeg elsker han og jeg vet at han er mannen i mitt liv! Har levd i så mange år med en som ikke er snill, så jeg har behov for å ha det bra nå! Vi er klare begge to til å få barn! Vi har tenkt å gifte oss til sommeren... Har bare lyst til å ha en ordentlig familie med faste rutiner og gode verdier, og det vet jeg at vi kan få til sammen... Bare gruer meg enormt til å fortelle familiene våre at vi skal ha barn! Og sånn skal det jo ikke være! Det skal være en gledens dag å fortelle noe så stort! Så faktisk så har jeg begynnt å tenke at hvis jeg ikke er gravid denne pp så vil jeg vente noen år. Dette er da hensyn til familien, og ikke etter mitt ønske... Noen som kanskje kan hjelpe i denne situasjonen?... ...gråtkvalt...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei hei:) Huff, det er ikke alltid like greit. Jeg forstår at du tenker mye på hva famile å venner tenker.Men det er ditt liv, og det er du som bestemmer. Hvis de ikke aksepterer dette, er det de som ikke tar hensyn til deg. Min søster hadde et forhold i 5 år hun også, men dette tok da slutt. Nå har hun blitt sammen med en super mann, og jeg har aldri sett henne slik før. Hun er virkelig forelsket De har akkurat kjøpt seg hus sammen, og har ikke vært sammen i mer enn 5 mnd. Men jeg synes det er helt greit. Så lenge de/du kjenner at dette er riktig, så skal ingen stå i veien for deg. Men, alle har jo forskjellige meninger, og det er helt normalt. Og.. hvorfor ikke satse og prøve på søsken til datteren din?Hun er jo 3 år, og da er det på tide med en ny;) hehe... Hvet ikke om du ble noe klokere på dette, men min mening er at det er du som bestemmer;) Kanskje det er lurt å si dette til din mor før du blir gravid.. Det gjorde jeg.. Gruet meg veeeldig til å si at jeg hadde kuttet ut p-pillen, men hun ble jo bare gla;) Alle mødre vil vel ha masse barnebarn;) Om forholdet ditt ryker denne gangen.. jaja, so?? hehe;) sånn som skjer.. Kjør løpet helt ut, og tenk på ditt eget beste:) LYKKE TIL:)
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 jeg hadde vert sammen med sambo i 4 mnd da vi ble enige om å prøve å få barn, vi bodde også da sammen i leilighet som vi leigde... vi hadde vert sammen 9 mnd da jeg ble gravid.. vi er forlovet og skal gifte oss til sommeren... vi har nå snart vert sammen i 3 år.. jeg elsker han over alt.. og vi visste fort at vi var ment for hverandre.. det er liksom oss to.. foreldrene våre syns det var for tidlig å få barn, men vi vet det var riktig for oss.. og det har foreldrene våre sett også;o) vi har også kjøpt oss hus nå, bodd her i 3 mnd... vi trivs kjempe bra i hverandres selskap og vi vet det er ment at vi skal være sammen... jeg ønsker dere lykke til... og vil bare si, følg hjertet ditt.. dere vet hva som er rett for dere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå